Tatil & Seyahat Mardin abartılıyor mu yoksa gerçekten anlatıldığı kadar güzel mi? BilgiBağımlısı Takip Et Xper 7 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Mardin'e gidenler çok Avrupai bir şehir olduğunu söylüyorlar bu doğru mu? Gidip görmeye değer yerleri var mı? Mardin abartılıyor mu yoksa gerçekten anlatıldığı kadar güzel mi? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı. Bence güzeldir ama hiç gitmedim ben mardini mısıra benzetiyorum yani çöllere daha çok 0 0 Yorumla
king4775 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 52% +1 yıl Evet memleketim diye abartmıyorum Amerikalı Avrupalı birçok turist geliyor 0 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 300 cevap paylaştı. Abartıldığı kadar bilemem de mutlaka güzellikleri vardır 0 0 Yorumla
Gnossienne_No1 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Abartılmıyor gerçekten güzel bir şehir. Özellikle eski mardin. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Ben bir kez gittim, çok beğendim. 0 6 Yorumla BilgiBağımlısı +1 yıl Nereleri gezdiniz? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 40'lar kilisesi, deyrul zahferan, midyat, Kasımiye. Ayrıca müzeleri şahane. Müze binası ayrı bir şahane. Yemekleri de çok lezzetliydi. Yorumla BilgiBağımlısı +1 yıl Teşekkürler Yorumla BilgiBağımlısı +1 yıl Belki bende giderim yakında Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tarih - kültür gezilerini seviyorsan beğenirsin. Ama bu ay bitmeden gidemeyeceksen gitme çünkü çok sıcak olur. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben gittiğimde mayısın 5 i idi yine de sıcaktı. Yorumla
mdrx592 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 10,2b cevap paylaştı. Tarih, kültür, medeniyet ve mirastır. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bence güzeldir ama hiç gitmedim ben mardini mısıra benzetiyorum yani çöllere daha çok
Evet memleketim diye abartmıyorum Amerikalı Avrupalı birçok turist geliyor
Abartıldığı kadar bilemem de mutlaka güzellikleri vardır
Abartılmıyor gerçekten güzel bir şehir. Özellikle eski mardin.
Yok doğru mardin tarihi ve güzel bir şehir turist sayısı çok
memleketimle gurur duyuyorum
Abartıldığını düşünmüyorum.
Ben bir kez gittim, çok beğendim.
Nereleri gezdiniz?
40'lar kilisesi, deyrul zahferan, midyat, Kasımiye.
Ayrıca müzeleri şahane. Müze binası ayrı bir şahane.
Yemekleri de çok lezzetliydi.
Teşekkürler
Belki bende giderim yakında
Tarih - kültür gezilerini seviyorsan beğenirsin.
Ama bu ay bitmeden gidemeyeceksen gitme çünkü çok sıcak olur.
Ben gittiğimde mayısın 5 i idi yine de sıcaktı.
Guzeldir mutlaka ama avrupa ne alaka
Buyrun gelin kendiniz karar verin
Tarih, kültür, medeniyet ve mirastır.
Tarihi yerleri güzel
Gezmelik iyi