Hergün işten çıkınca 3km yürüyorum, bıktım. Tavsiye verin?

İş yerimin bulunduğu yere otobüs, dolmuş, metro vs. yok. Servisle gidip geliyorum. Servisle bana en uygun konumda insem bile 3 km yürümem gerekiyor. Aktarma yapacak uygun vasıta yok.

Zaten işte yoruluyorum, bir de eve dönerken 3 km yürüyünce bende hal kalmıyor. İşim çok iyi bu arada. Ulaşım hariç gayet güzel. Yani sırf bu yüzden ayrılmam. Bana bir tavsiye verin, bacaklarım sızlıyor.

Hergün işten çıkınca 3km yürüyorum, bıktım. Tavsiye verin?
Cevapla