+1 yılAksine bir günlük iş seyahatine bile gitsem yanımda şampuan götürürüm ya da marketten alırım. Saç derimin hassaslığından mıdır nedir oteldeki dandik şampuanları kullanınca ertesi sabaha hemen kepeklenme oluşuyor.
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır genelde yanımda almıyorum orada kullanıyorum sadece. ama her zaman almak istemiştim. özellikle filmlerde ki gibi. ama genelde yanımda zaten götürüyorum mutlaka yani hazırlıklı giderim. genelde istediğim bir şey otelde bulunmayabilir çünkü.
Ama çoğu otel zaten genelde bir çok hatta çoğu ürünü zaten hazır bulunduruyor odalarda.
10 Yorumla
+1 yılGenelde kendi kullandığım bitkisel şampuan, saç kremi ve duş jeli götürürüm. Otelin temin ettiği şampuan, saç kremi ve duş jelini kullanmam. Yanımda da kullanmadığım bir ürünü götürmüyorum..
20 Yorumla
+1 yılSaçlarım için kendi malzemelerimi kullanırım. Oradakileri sadece vücuduma kullanırım. Ama bazı otellerde malzemeler gerçekten kaliteli oluyor. Onlar kullanılır işte..
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
u +1 yılKullanmıyorum ama yanıma alıyorum, hatıra diye :D
22 Yorumla- +1 yıl
Poşet çay, kahve ve şeker şukur ne varsa alınır, adet böyle djdj
+1 yılHer şampuanı kullanamıyorum almamda zaten görgüsüz gibi ne o☺️
20 Yorumla
+1 yılYanıma alıyorum.. Renkleri ve minik şişeleri hoşuma gidiyor
20 Yorumla
+1 yılKokularını sevmiyorum o yüzden zorunlu olmadıkça kullanmıyorum
20 Yorumla
+1 yılHayır kullanmıyorum kendi eşyalarım yanımda olur genelde
20 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 463 cevap paylaştı.
+1 yılEvet yanımda götürmediğim için kullanmak zorunda kalmıştım
20 Yorumla
+1 yılOtelden çıktıktan sonra hepsini çantaya atıyorum 😅
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaçımın içine ettiği için genelde kendi kullandıklarımı götürürüm. Ama duş jelleri güzel kokuyosa affetmem😂😂
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 616 cevap paylaştı.
+1 yılKullanıyorum evet, mini boysa alıyorum😁
21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTatil mi? 😂😂😂😂😂😂 Hiç gitmedim.
12 Yorumla- +1 yıl
Gidersin bir gün 😂😂😂😂😂
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂😂😂😂😂 Hiç sanmıyorum.
yanima almam, kullanirim sadece
20 YorumlaUzun süredir sabun kullanıyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır kullanamam yanıma alırım
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 10,2b cevap paylaştı. Kullanırım ve alırım fazlaları
10 Yorumla
+1 yılYok kullanmam
20 Yorumla
+1 yılTatile gitmedim ki
10 YorumlaKullanırım
10 Yorumla
+1 yılBana verilmiş alırım tabi
00 Yorumlaevet bazıları güzel çıkıyor
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
