
Seyahat ederken karşılaştığınız en absürt olay neydi?

Metro turizmle memlekete giderken her taraftan böcek çıkması ve önümüzdeki adamın daha yolculuk başlamadan koltuğuna arkaya yatırmasıydı. Kendi arabasıymış gibi tamamen dizlerime kadar yatırdı koltuğu. Uyardık ama 13 saat boyunca hiç kaldırmadı. son otobüs yolculuğum oldu.
Nefret ediyorum öylelerinden. Kimseyi düşünmezler, sadece kendileri..
Bana hep otobüste yağlı teyzeler denk geliyor. Konuşmamak dinlememek için kulaklık takıyorum dürtüyor allahım çıldırıyorum. Klasik sorulara giriyor nerelisin bilmem ne. Uzamasın diye ailem yok tekim izmirliyim diyorum. Teyze bak insanlar rahatsız oluyor diyorum evet haklısın sen el kol yap ben anlarım vs diyor
İlla soracak o soruyu.. Meraklılar ya :D
Çıldırtıyorlar insanları
😂bence turkce konusma
Belki de benim için bu zamana kadar yaşadığım en absürt seyahat karstan İstanbul'a otobusle donuyorduk. Şoför biletsiz bi yolcuyu (hemde buram buram sogan kokan bi yolcu🙄) erzuruma kadar hemen yanımizda yerde oturarak geldi. Kabus gibi bi 2bucuk saatti😒absürtün babasıydı bence😅
Hangi firmaysa tahmin etmesi zor değil gibi. 😅
Doğu kars😃
Ukrayna'ya girmiştik orta 3 de. Bir kuruluş götürmüştü. Neyse seyahat sırasında Kiev de bir kiliseye götürdüler bizim. 2 metre cübbeli bir peder karşıladı bizi latince sözlerle. Aklım gitmişti o zaman.
Cevap
8Cevap
Teyzemin yanına Erzurum a giderken, muhabbet etmeye çalışan yanımdaki amcanın "yolculuk nereye?"diye sorması🤭
" Cevabını bildiğin soruları sorma dayı.. " deseydin :D
Hatırlamıyorum
sabah saatlerinde çindeki hızlı trene zorla bindirilen itilerek bindirilen insanları görmek..
Tr de ki otobus yolculukları gibi olamaz hiç bir avrupa turu , ağlayan çocuklar , koltuğunu burnuna kadar yatıranlar, horlayan dayılar. Miss , başka yerde yaşayamazdım
Belediye otobüsünde okuldan eve dönerken çocuğun biri kalkmakta olan otobüsten atladıydi. O zamanı çok tuhafıma gittiydi. Gülmekten kırıldıydım
Ayak koyduğumuz yere çocuğunu yatıran kadın😵💫
yolun kenarında doğum yapmakta olan bi koyuna yardım etmiştim
günü birlik geziye gittik arkadaşlarla, dönüşte yanımıza alkolik yaşlı bir amcayı da aldık. Adam yerli Bukowskiydi resmen
Absürt bir olayla karşılaşmadım
Kavga eden çift
Yangin cikti otobuste
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?