Geçen gün bir teyzenin merdiven, beyaz lahana ve sirke götürdüğünü gördüm. O günden beri pek iyi değilim🙄

Geçen gün bir teyzenin merdiven, beyaz lahana ve sirke götürdüğünü gördüm. O günden beri pek iyi değilim🙄

Benim ki imtihandı baya değişikti önce hep sinirli baktım sonra birden değişti göz teması oldu baya nasıl oldu sanki bana bir şey verir gibi yaptı ben bakınca arkasını döndü göz göze geldik gitmedi sinirli baktım gitmedi abim olduğu halde bakmaya devam etti sonra baya zaman sonra kızın ruhu belirdi başımı çevirdim gitti yoksa gitmicekti sonra hep baktı güldü rahatsız oldum sonra sinirlendim 3. gün bence çünkü ikinci gün aşık ediyor kendine dedim yine o çocuk vücudumda sinir vardı sinirlendim sinirimi hissettim dizilerdeki gibi sonra birden ayaklarım havalandı sonra birden araba gider gibi hızlandı geri gittim ileri itti geri gittim ileri itti geri gittim bir kaç adım bitti ve abim sonradan geldi buda garipti ne yapacağımı bilemedim elim ayağıma dolaştı ama yine sinirli baktım çünkü doğru bir şey yok sonra yakın durmaya çalıştı belki de kokladı süzdü abim yokken iki soru sordu en son el salladı çünkü gece izledi ben uyandım fotoda bir kişi var arada baya yakın sonra hep yanımıza geldi hep bir bahaneyle
Ben garip bir şey yaşamadım sadece bir olayda polisler durdurmuştu otobüsü. O da bir tane şoför ön tarafa uyuşturucu koymuş ya da başka biri koymuş onun ihbarı yapılmıştı kontrol ediliyordu. Ama başka bir tanıdığımın başına garip bir olay geldi kendisi kız. Mola da otobüsten inerken orta yaşlı bir kadın arkasından geliyor o nereye giderse takip ediyor sonra arkadaşım otobüsten iniyor üniversiteye geliyor bu kadın da yine peşinde ama arkadaşım takip edildiğini düşünmüyor. Sonra kadın adımlarını hızlandırıyor arkadaşım da hızlandıkça. Arkadaşım takip edildiğinden emin olmak için aynı yerde 1 tur atıyor ve kadın hala peşinde. Sonra arkadaşıma karşıdan gelen başka bir kız çarpıyor ve kadın birden gelip çarpan kıza bağırıyor saldıracak gibi oluyor sen nasıl ona çarparsın falan diyerek. Çarpan kız da bilerek yapmadım diyo kadın da " çarpamazsın o benim sevgilim " diyor ve herkes şok 😂 sonra bir şekilde arkadaşım kurtuluyor o kadından.
İstanbula günü birlik gittim dönüşte tam dedikleri saatte veya bir buçuk saat geç inebilirdim çünkü o saatlerde iş başı yapacaktım otobüs tam hareket edecek tak diye bir ses ana avrat küfürler şöföre adamın biri habire saydırıyor da saydırıyor şöför kapıyı açtı ne var lan y… şak diye küfür etti sonra bunlar küfürleşmeye başladı dışardaki adam ve şöför , meğer içerde ablası yolculuk yapıyormuş bu adam dışarda kalmış o yüzden sövüyormuş bütün bunlar olurken ablasının hiç sesi çıkmadı neyse ablası indi otobüsten hareket etti çok büyük bir ses çıktı otobüsten hafiften sallanmaya başladık meğer otobüsün tekerleği patlamış bir de onun için bekledik lastikçi gelmedi falan çok kötüydü ama tam saatimde varmıştım işe
Uçağa küçük yavru köpek almışlardı.
Köpek normalde kafes gibi bir şeyin içinde olması lazımdı ama değildi. Nasıl aldılar orasını da bilmiyorum da, her neyse yemek servisi sırasında bu köpek bir anda hostesin üzerine atladı , o trolley denen yemek sepetlerinin içine girdi ortalığı dağıttı. Yemek servisi iptal oldu, tüm yolculardan özür dilendi ve yolculara ekstra mil falan verildi. 😅
Cevap
24Cevap
Tuhafmış cidden. benim yaşadığım tuhaf bir olay yok sadece bir keresinde otobüs geç kalkmıştı çok beklemiştik
O olmazsa olmazz
Tabi kii
Terhis olduğumuz gün nizamiyenin önüne taksiler geliyordu biz de birisini durdurduk arkadaşla beraber bindik Ankara otogarına kadar taksiyle gittik. Taksici adam yol süresince diğer taksicilerin ne kadar namıssız olduğunu hak yediğini filan anlatıyordu, biz de doğru abi haklısın filan diyoruz adama neyse otogara geldik adam 30 verin yeter dedi biz de herhalde kıyak geçti filan sandık. Sonra otogara başka arkadaşlarda geldi evlerine gitmek için onlarda taksiyle geldiler, sorduk kaç para verdiniz taksiye diye 15 tl vermişler. Adam hem bizden 2 kat ücret almış, hem de yol boyunca diğer taksicilere sövüyordu, bunlar hak yiyor namıssız filan diyordu ahhaahhahahaa Aklıma geldikçe gülerim. d
Agsjshs ankaradaki taksiciler mi aynı yoksa aynı taksiciye mi geldik bilmiyorum ama aynısını ben de yaşadım ölüyorum şu an sjsjs
Iki arkadaş bodrum dan Fethiye ye gidiyorduk gece :)
Arabayı ben suruyordum benzinlige girdim ve kalk dedim sen sur ben yatacağım o da benzinde alayim bari dedi o ara uyumuşum:) kalk geldik dedi gülerek:) uyandım ve bodrumda yiz :)
Benzinlikden geldigimiz yone çıkmış ve bütün yolu donmus :)
Çok fena oldum okurken ahsjs
Yani :)
Oglum hic mi tabela okumadın dedim
Bodruma hoş geldiniz yazınca anladım dedi :)
Hatta Fethiye den vazgeçip tatlises otele gitmiştik:))))))
Hahahaha 😂
@AliBeyciğim tabiiki ilk defa burada anlattım:)
Kahkaha attım valla sen beni güldürdün ya Allah'ta seni güldürsün 😂
@AliBeyciğim hep gul kardesim
Sende reis sağ olasın
Eem şehir içinde bir abinin üstüne düştüm jdmdksm ama napıyım köşede kaldım ve bana kalkıp müsaade etmediler :D elim ani frenle puf uçtum üzerine 😅
Şehir dışı uçakta hiç tanımadığım çok tatlı bir bebekle ilgilendim 😅 annesi rahatladı biraz jdndjsnd
Ağzına kadar insan dolu olan otobuste asker bi beni indirdi aşağıya aç bavulunu dedi jsjsjs yahu bi benim mi bavulum mu batti jsjsjs açarsam geri kapatamam dedim sagolsun actirmadi 🙄o zaman niye indirdin
Gözüne hoş gelen bavulu açtırmıştır sjsjd
Yok gerçekten de insan girmiş gibi duruyor aşırı doluydu jsjsjs
O zaman hiç neden ben demeyelim istersen sjsjs
Ama diğerleride dolu şehirler arası yolculuk sonuçta jsjsj
Shuttle söförün kazakistandan gelen ve shuttle ücretine ödemeden kacan turiste sopayla dalmasi gercekten bunlar karsilikliyaklasik 10 dakika birbine vurduktan sonra (baba ogul kacan taraf-- söför ve 3 türk onlari ayirmak isteyen yolcu) anca ücreti ödeyip hoteline girdiler
Umre'ye giderken biri ucagın wcsinde sigara içmişti kavga kıyamet derken uçağı acil iniş yapma kararı aldılar. Sonra o kişi sakinleşti ailesi özür mözür diledi. Ortalık yumuşasın diye bizim kafile hocası mikrofon alıp ilahi söylemeye başladı. Yanımda fransız zencisi hacılarla sohbet ettim. Hayatımın en değişik yolculuğu idi 😅
Bir teyzenin bana sen kiminle yazişiyorsun demesi ve burnunu eline silib benim koltuguma sürmesii bir kizin ayagina degdim diye otobusde bana tokat atması 27 35 yas arasinda bi kadinin sen kalk ayakda dur ben oturucam demese daha niceleri
Ay allah korusun bunlar ne kızzz
Ohooooo daha neler var yaa😂😂😂 travma sebebi
Ailecek Gemlik'e Küçükkumla'ya tatile gidiyorduk, Bursa Kuzey Çevreyolunda gözüm mavi Gemlik'i ararken, mavi Yalova tabelasını kaçırıp yeşil Gemlik istikametine saptık. Eyvah! Arabada HGS yok! O anda paniğe kapıldım; ama sonradan gişelere girerken sağda nakit ödeme bölümü çıktı. Oradan otoyola geçtik. Gemlik'e girerken de nakit ödeme gişelerine girdik. 20 küsur lira verdik.
En son yolculuğumda en arkadaydım ve onca erkeğin arasında kadın yolcu vardı üzülmüştüm kendisine ve muavinle görüşüp yer ayarlamasını veya benim yeri de kendisine vereyim tam rahat etsin demiştim o halloldu ama yanımda oturan adam zırt bırt lavabo ihtiyacı diye diye otobüsü durduruyordu önümdeki adam koltuğu yaslamaya çalışıyor vs 😂😂
Arkadaşım aktarma yapacaktı Elazığ civarı araçtan iniyor bu ama gitarını alıyor valizini unutuyor.. valizini almaya gidiyor gitarını orada unutuyor , gitarı alıyor iki otobüsten de oluyor yolda kalmıştı biz şans eseri oradan geçmiştik almıştık onu 🤦🏻♂️🤣
Mola yerinde otobüsü karıştırmam. Benim Artvin diye Erzincan'a gitmem ve kimsenin bana sen kimsin diye bana sormaması. Lahanali teyze olayı bana çok ilginç geldi🙄
Aynı zamanda Erzincan bileti de mi aldın acaba😛
Sirkeli lahanacı merdivenli teyze
Otostop yaptığım bir tarih vardı
Arabasına bindiğim herif Karısını dövmeye kalkmıştı da adama jopla saldırıp arabadan atmış yola kadınla devam etmiştim
Ohaa🫣
Adamın biri otogarda inmişti tuvalete gitmiş ama karısının haberi yok 10 15 dakika sonra fark etti otobüsü durdurttu
True love olarak yorumladım ahsjs
İspanyol herifin biri yanıma oturmuştu bacaklarını da iyice açmıştı aşırı gıcık olmuştum. İngilizce olarak kadınlar ve erkekler beraber oturamaz tcde diye yalan sıktım jdjdjd anlamadı sonra muavine dedim el kol hareketleriyle yanimdan kaldırdı
Hep özel araçla konfor ve mutluluk içinde gittim 😂😂😂
Dinlenme yerlerinde de mi olay yaşamadın hiç ya ajsjs ben arabayla gitsem bile muhakkak bir şeyi çekerim
Ya en çok kahve sırası varmıştır, istediğim çikolata yokmuştur 😂😂 prensesler aksiliklerle uğraşmaz, onun için ejderhalarla dövüşecek prensler bulur 😂😂😂
Bu sabah bir prenses uyanasım geldi 😂😂
Yalnız istediğin çikolatanın olmaması büyük sıkıntı..
Ama nasıl üzüldüm
Ben kahroluyorumm
Maviden aldığım 2 adet sıfır pantolonum çalınmıştı 😃
Oh olsunn 😂
Karşımda ki çocuk sumuklerini cebine koyuyordu
Okumasaydım😭
lahanayla sirkeyi anlariz belki de merdiven ne alaka ya
Kocaman merdiveni sırtlanmış götürdü 🙄
hayret bir sey hahshhqshsqhxahdsh
Bi de başına bir şey gelmesin dermişcesine poşetlemiş ahsjs
Bizim yaşadığımız en garip olay babamın yazın köye giderken İstanbul'dan horoz 🐓 alıp onu otobüsle köye götürmesi oldu 🤣 otogorlarda kutunun içinde horozun gok gok diye ötmesi ayrı bir rezillik ti zaten 😂
Kamil koç otobüsü otobanda hızlı gider iken tekeri patladı tamda altımızda annem parça uçuyor demesiyle yerimden kalkmam teker parçalarının uçuşunu görmem bir oldu tek teker arkada saatlerce yolculuk yaptık.
Trende koltuklar karşılıklıydı. Garip bir teyze oturmuş karşıma, çoğu hareketi garipti. Gözümü kapattım uyuyum diye uyuyamadım. Gözümü açtım ki her yerini kremliyordu🤦🏼♀️ oflayıp puflayınca bıraktı
Kremlenmek de suç olmuş shsjskd
Şimdi absürt bir durum vardı açıkça yazamadım😀
6-7 aylık bir bebek görür görmez aniden annesinin kucağından benim kucağıma atladı ve yol boyunca kucağımda oynadı ve uyudu. İlaç gibiydi minnak şey
Eşimle çanakkaleye giderken eşimin ayağının altına çocuk gelmişti, şok içinde kalmıştık. Bide çocuk kalkmaya çalıştı 😅 ön koltuğumuzdakilerin çocuğuymuş ayak uçlarında yatıyormuş, enteresandı
Annemlerde beni öyle yatırırdı ufakken ama hiç başkasının ayağına gitmemiştim shsjd verilmiş sadakam varmış
Otobüste yanımdaki yolcuyu tutuklamışlardı.
Uçakta kadın bayılmıştı.
Ayrıca çeşitli tehlike ve kazalar da yaşamıştım.
O kadar iğrenç şeyler var ki saay say bitmez mesela duraklarda pis pinti insanların lavaboyu kirli bırakması 🤢🤮🤮🤮🤮🤮
Hiç tanımadığım bir kız 4 saat horul horul uyuyarak sarılarak yol gittim kıyamadım da uyandırmaya şerefsizi
Narkotik polisinin otobüsü araması sanırım:d
Neyle çıkcaz ney ney neyle? var mı para mı var anı falnda yok dağılın
Ben bir şey yaşamadım ama gece otobüs yolculuğu yapan bir arkadaşım uyuya kalınca muavin bey montuyla arkadaşımın üstünü örtmüş bu olaya yıllarca yarıldık😂😂😂
ilk gittiğim şehirde sanki çok iyi tanınıyormuşum hissi yaşadım
Otobüsün muavini asılıyodu yuz vermeyince 1gun boyunca karşımda dikildi durdu birde onüme ayıcık koydu nerden bulduysa artık 😆😆😆
İlk insana rastlamissin
Baya ilk insan yani:))
Yolculuk. nereyeydi
Anammm Laz uşağı he
Geçmiş olsun oluyor böyle bazen ama dikkat çekecek bir güzellik varmış demekki
İstanbul otogarında tavuk döner yiyip cırcır olmak , mont ve çantayla fotoselli tuvalete gitmiştim
Sene 2013 tabi şimdiki gibi değil. O koku kafa yapıyordu
Yanlış otobüsle İstanbul izmit arası gitmiştim
aktarmalı ucağı kaçırıp 4 aktarma daha yapmak
Aklıma gelmedi şuanda
şu an aklıma gelmedi garip bir şey
anlatırdım ama neyse neyse şimdi :)
Aklıma geldi bak 😅😅
Sakar şakir geldi aklıma Kemal sunal
Muavinin valizim için ekstra ücret istemesi
Ben hiç seyahat etmiyorum ki garip olay yaşayım
Astral seyahat mi
Otobüsüm yanmıştı
Sonra anlatırım
Garip olay yaşamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?