
Tatil anlayışınız dinlenmek mi yoksa kalabalık olsun eğleniriz mi?

Tatile gidiyorsam kesin olarak kafa dinlemeye ihtiyacım vardır ve böyle bir yerde tanışmak için gelenler olsun çocuk sesleri insan sesleri olsun kafa dinleyeceğim i sanmıyorum 😂o yüzden 5. 10 günlük yaz tatilleri yerine 1 aylık kış tatilini tercih ederim genelde tercihlerim de dağ evleri kayak merkezleri vs dir😂
Evet tabii ki.
Görseldeki gibi hınca hınç dolu bir yere de gitmek istemem.
Gideceğim yer daha sakin hatta keşke hepsi bizimmiş gibi ıssız olsa daha bir makbule geçer.
#Cassie
Asla sevmem. Tam tersi sessiz , sakin , insanların keşfetmediği yerlere giderim.
İstanbul'da bile kimsenin bilmediği şahane yerler var.
Cevap
12Cevap
Sakin benim denize girdiğim sahilde yakinda kimse bulunmaz çok cok uzak olur yani bagirsan zor duyarsin boyle yerde denize mi girilir mikrop kaparsın
Önemli çünkü sessiz tenha yerleri severim insanlardan uzak mümkünse...
Yaz içinse belli bir seviyeye kadar kalabalık olması güzel. Tenha tatilleri kışın yapıyoruz zaten
Hangi ortam daha rahat daha konforlu olacaksa tercih sebebidir.
Ne çok sakin olsun ne de çok kalabalık olsun. Biraz kafa dinlemek için de gidiyoruz sonuçta
Alanya severim. Kalabalık olsa da, sıkış sıkış değil.
Hayır daha az insanın olduğu yerleri severim
Sakinlik seviyorum 🥰
Evet önemli kalabalik sevmiyorum.
Önemli. Mümkünse az kalabalık olsun.
Daha sessiz sakin yerler olsun istiyorum hep
Kalabalık olmasın, sakinliği severim
Mümkünse insan olmasın
Deniz kenarı ve tatil olsun da fark etmez.
Daha sakin yerleri tercih ederim
burada kafa dinlenmez
Tek olayım ya polim
Kalaba
Denizlili misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?