Çevreniz çok kalabalık mıdır yoksa olabildiğince az insan mı tutmaya çalışırsınız hayatınızda?
Kalabalık bir çevreniz mi var yoksa az insan mı tutarsınız etrafınızda?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kuru kalabalık olduğu oluyor bazen. Ama hiç sevmiyor ve tat almıyorum. Elle tutulur 3-5 arkadaşım var yürekleri güzel ve iyiler. Onlar yetiyor bana. Hiç insan açlığı çekmedim. Bazen sadece neden sevinmedim diyorum bir 5-10 saniye sonra geçiyor. Çıkarına uymadığın zaman insanın sevilmiyorsun. Bir merhabaya seni sevecek insan yok. Beklentileri çok vakitleri yok beklemek için. Hayat böyle acı ve tatsız.
Selam, Bu konuda fazla kasmıyorum kendimi. Öyle çok kalabalık bir çevrem yoktur. Komuşabildiğim, anlaşabildiğim insan durur anlaşamadığım, iletişim kuramadığım uzaklaşır. Herkesi tamamen de çıkarmam hayatımdan. En yakınımdakiler haricinde diğerleri ile de zaman zaman iletişim kurarım. Az insan çok huzur evet ama izole bir hayat da hiç sağlıklı değildir.
İnsana huzur ve güzellik katacak kadar çevresi olması yeterli. Çokta olsa azda olsa önemli olan kişileri iyi seçip ona göre bağ ve çevre ilişkisi kurmak önemli.
Kalabalıktı bi zamanlar kendimi kaybetmiştim kendime hep sorardım bu kalabalıkta güvene bileceyim kim varki? Sonra çıktık ordan düştük yalnızlığa belkide şu an daha mutluluyum kendi halimde kendimle baş başa kendimi keşf ediyorum...