
Korkmuyorum yalnızlıktan.
Sadece canım sıkılıyor az biraz.

Korkmuyorum yalnızlıktan.
Sadece canım sıkılıyor az biraz.
Yerine göre değişir. Kafa dinlemeye gidiyorsam sakin olsun isterim ama bazen toplu yemek falan oluyor. O tarz şeylerde ortamın kalabalık olması daha çok hoşuma gider
valla bir yere gittiğim de tuvaletimi yapacağım zaman oranın ıssız bir yer olmasını tercih ederim. gittiğim yer de Halka açık plaj varsa kalabalık olmasını tercih ederim :P
Ortam adamı helal be 🤣
Yıldız ablanın dediği gibi
Hepinizden nefret ediyorum ama tek başıma da canım sıkılıyor 😂
🤣🤣
Cevap
15Cevap
Ben ıssız yerleri daha çok severim.
Çok kalabalık dağınık ortam sevmiyorum, sakin kendine has yerleri severimm.
Tam kafa dinlemelik
Kesinlikle.
Hayvanlar çok olsun insansılar çekilecek gibi değil
Telefonu ters çevirdim yine okuyamadım aman be.
Jajayı da ters çevirmeme gerek yok değil mi 🤣🤣
Kalabalık ortamları sevmıyorum mümkünse sessiz sakın ve az insanla muhatap olayım
Farketmez.. Ben yolds olmayı seviyorum.
Bir yere gideyimde. Yerin çok önemi yok :))
Yerine göre değişir, gezilecek keşfedilecek yerler tek güzel
Issız yerlere giderken yanımda erkek yoksa korkarım.
Selam,
Issız olmasını tercih ederim.. Ben kalabalık ortamları sevmem..
İkisinin ortası
Harika 🤣
😂
Orta kısımda yarısı suriyeli yarısı yerli ona göre 🤣🤣
Kanka ben İzmiri düşünerek hayal ettim ama burada o kadar Suriyeli yok :)
%15 falan çıkar 😂
Sevdiğim kişiler olsun yeter bana herşeyin fazlası zarar
Issız bir yerde olmasını isterim
Kalabalık yerleri sevmem.
Issız yerlerde daha çok huzur buluyorum
Issız tenha sessizlik icinde
Orta düzey ne ıssız ne çok kalabalık
Modumdaysam eğer kalabalık olmasını isterim
Kalabalık seviyorum
Sakin diyelim tamamen ıssız olmasına gerek yok😑
Çok fazla ıssız olmasını istemem
Tam ortası ne çok ıssız ne kalabalık
Mümkünse in ve cinde olmasın..
Sakin olsun ben iş yapmiyim yeter 😂
Sakin ortam seviyorum
Issız olmalı. Kafa dinlemem lazım
Kalabalık da ıssız da sevmem
Issız sessizlik..
Harika seçim
Issız
Issız olmasını
Issız olsun
Issız olsun
Az insan çok huzur.
Issız
nasıl niye gittiğime bağlı😉
Issız olsun.
Issızlık iyidir
Issız olmalı ki her istediğimi rahatça yapim yani
Sakin olsun yeter
Issız
Kalabalık
Ne çok ıssız ne de çok kalabalık olsun😀
Issız olmasını.
Issız
Issiz
orta olsun
Orta seçeneğinde yarısı suriyeli yarısı yerli var 😄
Üçüsünü de dene tarafını seç 🤣🤣
Annem hakkın da sana bişe soracam abi
İşsiz olmasını
Issız olmasını olacaktı klavye mağduru 🤦
ortası olsun bence
İssiz tabikide
Sessiz iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?