Nereye olduğuna bağlı. Yurtiçi bir yer ise derdime derman olmaz ama yurt dışı ise hiçbir şey umrumda olmaz. O sınırlarda bir muska falan var sanırım, ben de anlamıyorum 😂😂😂
Moralim bozukken tatil istemem ben ya eve kapanıp kafa dinlemek isterim. 🤭 Zaten gitsem de bir sey anlamam o tatilden ne gezmek isterim, ne eğlenmek muhtemelen orada da bol bol uyur kafami toplamaya bakarım. Yanimdakiler de nasibini alir bu keyifsizlikten tatil zehir olur ya gitmiyorum ben tatile falan 🤭😅
Senede 21 gün iznim var mümkünse tatile giderken keyfim, moralim yerinde olsun inşaAllah, cok amin..🤭😊
Moralim bozuksa tatil bana eziyet olur. Erteler moralimi düzeltince gitmek isterim. Yılda bir kere gidiyorum onu da moral bozukluğuna getirip gidemem. Verilen parada boşuna gitmesin. Zaman parayı çar çur etme zamanı değil...
Bence moral bozukluğuna en iyi gelen şey tatil. Kafa dağıtıyorsun, geziyorsun, görüyorsun, yeni yerler, yeni insanlarla tanışıyorsun. Bence tatil mükemmel bir şey