Tatilde köşe bucak gezip eğlenir misiniz, yoksa havuz, deniz kenarında dinlenerek mi geçirirsiniz?

Sakin sakin dinlenirim
Köşe bucak gezerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim için dinlenmek deniz kenarında güneşlenmek değildir. Gün içerisinde denize de girerim köşe bucak gezerimde. Gece uykusu yeterince dinlendiriyor zaten günümü çöp etmem yaylanarak.
Eğlenen ve tatilin keyfini çıkaran tarafım ben.❤
Eğlenirim
Yeni yerler keşfetmeyi severim
Cevap
13Cevap
Tatil esasen gezip keşfetmektir..
Ama bana göre ise dinlenmek :D
Önceden eğlenen geze tozan derdim ama artık öyle bir dünya yok, sakin sakin dinlenirim insandan uzak...
Sakinlik ve dinlemeyi severim ama eğlence de olur azcık 😘
Genelde yorulan tarafım.. Eglence ise bazen oluyor..
Uyuyacak bir yer bulayım bana yeter 😂😂😂
Dimi🤣🤣 hemen bi şezlong versinler sana
Asla hayır demem hatta uçarım 😂😂😌😂
Sakinlik en güzeli kanks
Nasıl sizin oralar sakin mi
Millet hakkımız olan tatili de yaptı valla evde curuduk 😒😄
Dinlenen, sakinlikten yanayım, telaşsız takılırım.
dinlenmeyi tercih ederim
Kiminle olduğuma bağlı
Genelde gezerim.
Ve yorgun dönerim 🤣
Bu sene tatile gidemeyen tarafım
gezmek hayalım ama gidemiyorum
İkisini de eşit olarak yapmaya gayret ediyorum :)
Tek gidersem dinleniyorum.
Kafa dinlryen tarafım
Çok gezen birisi değilim sakin geçiyor genelde
Gezen tarafım 😄😄
Ikiside esit gibi..
deniz uyku yemek :)
Tatile gidemeyen taraftayız :D
OTURMAYI SEVMİYORUM OYÜZDEN GEZMEYİ TERCİH EDERİM
Evde de dinlerim kafasıyla tatilde cozutan tarafim
Ruh halime bağlı
her ikisi de
Her ikisi de.
Eğlenen
Dinlenen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?