ben İstanbul'da oturuyorum o yüzden ilk önce Boğaz'a götürürdüm sonra da Kız Kulesi'ne en ikonik yerler bunlar bence geceyi de Galata Kulesi'nde bitirebilirdik. Siz hangi şehirde nerelere götürürdünüüzz?
Yurtdışından arkadaşınız gelse şehrinizde ilk nereyi gezdirirdiniz?
İstanbul muhteşem bir yer. Neresini secmek isterse sorarim. Senin fikirler muhteşem zaten ama Beylerbeyi sarayını görmeden gidilmez boğaz turu kız kulesi, sultanahmet topkapi sarayı birde Eminönü mısır çarşısı ve tabi balık ekmek yemeden gidilmez...😍😄
Bundan iki ay önce ilk defa İstanbul'a arkadaşımı ziyarete geldim. Yaklaşık 5-6 gün kaldım gezebildigimiz kadar gezdik, sultanahmet, eminönü taksim hayran kalmamak elde değil. Üstelik gördüğüm yerler daha istanbulun çok çok az bi kısmıydı.🙂
Evet gerçekten güzellikleri harika. Sehirdeki kaos ve bazı ulaşım sorunları aşılabilirse daha da yaşanabilir bi şehir haline gelebilir. Ama su an ki durumuyla cidden İstanbul'da yasamak hem yorgunluk hemde tehlike. O yüzden size kolaylıklar diliyorum.🙂
@Bezginbeyy ben hiç şikayet etmiyorum her yer ulaşım insanlar bir yakadan diğerine gidip geliyorsa her gün bu kendi seçimidir ve büyük sehrin her yeri zaten ulaşım ağı ama büyük başın derdi büyük olur. Gülü seven dikenine katlanır. Şikayet eden gidebilir ki hem gitmez hem de şikayet eder bizim insanımız bu böyle gelmiş böyle gider...
Karaköy ke*rhanesini göstermeden olmaz 😏 Bi de adalar, sur içi tarihi mekanlar, kapali çarşı, taksim istiklal cad, ortaköy, Kadıköy, Fb stadi, Karaköy gulluoglu baklavacisi, misir çarşısı, tahtakale, dolmabahce, topkapi sarayi, arkeoloji müzeleri.. vs
Metropol İstanbul ilk gezdireceğim yer olur. Onun dışında doğal güzellikler için karadeniz bölgesini ve yaz ayındaysak ege akdeniz bölgelerini gezdirirdim.