Güncellemeler
+1 yıl
Arti İŞ IMKANLARI OLARAK TA ONEMLI...
Torbalıya bir kere gezmek için gittim ve çok güzel. Alışveriş için tonla butik var ve emin ol çoğu yere göre ucuz ve çeşitli. Sonra perşembe günü bir pazar kuruluyor ve ne ararsan var. Oradan tonla çanta aldım bu devirde artık 30tlye 50tlye çanta mı kaldı o kalitede. Yemek içinde fırınları çok çeşitli ve pide lahmacun gibi şeyler çok daha ucuz. Her yere yakın yani ulaşım sıkıntısı yok büyük illere yakın şahsen bir hafta kaldım ve çok beğendim. Çeşitliliği çok olan bir yerdi.
Cevap
3Cevap
Torbalı'nın ortamı kötüdür.
Değişir.
Torbalı iyidir
Ne bakimdan sence
çok güzel
Neresi
manisa
Yasiyor musun orda gittin mi yoksa ne bakimdan daha iyi sence :)
gittim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?