AİLEMLE BASKI VE TARTIŞMAMIZ VAR EVİ TERK ETMEK İSTİYORUM BU GİDİŞLE?

Hayırlı sabahlar herkese başlıkta belirttiğim gibi 26 yaşındayım ve tek çocuğum ailemle şurada 2,3 yılı aşkın anlaşamıyoruz babamla yine iyim fakat annem beni çok zorluyor çalıştığım Parama bile el koyuyorlar onlarda bana veriyorlar ama benden gideri daha fazla sürekli şevkimi kırıyorlar elalem şöyle elalem böyle senden bir halt olmaz diyorlar hiç bir arkadaş edinmeme müsade etmiyorlar işim cidden zor evden çıkamıyorum bu yaşta inanılmaz bir baskı var ve kafayı yedim diyebilirim bu yaşa geldin evlen diyenleriniz olacaktır fakat öfkeyle kalkıp zararla oturmak istemiyorum evlilik daha zor bunlara kızım gidip bi gazla hıyar biriyle evlenmek istemiyorum lütfen yorumlarınızı bekliyorum
AİLEMLE BASKI VE TARTIŞMAMIZ VAR EVİ TERK ETMEK İSTİYORUM BU GİDİŞLE?
Cevapla