Müziksiz bir yolculuk mu daha çekilmez kitapsız bir yolculuk mu? Hangisini unutursanız yolculuğunuz çileye döner?


Kulaklığı işini çözeriz ( kitap sanırım )
Müzik daha önemli benim için.
İkisininde yeri ayrı ikiside üzücü.
Kitap unutmak daha kötü
Cevap
14Cevap
İkisi de önemlidir. Yolculukta daha çok müzik dinlemeyi tercih ederim. Birde telefonuma indirdiğim roman falan varsa telefondan okumak daha hoş oluyor. Tabi bunlar için iyi bir powerbank şart.
Kesinlikle müzik olmadan yolculuk yapamam. Mutlaka en başta kontrol edeceğim şey kulaklığımdır.
Sorun değil ilk mola yerinde ikisinide rahatça bulabiliyorsunuz ila bir seçim yapacaksam müziksiz yapamam
Ben markete giderken bile kulaklığımı unutmam birde araç hareket halindeyken kitap okuyunca başım dönüyor
İkisini de unutursam olmaz. Bir yanım eksik kalır misali.
kulaklık unutmak tabikiii. rahatsz edici sesler duymaktansa yani..
Ben kitap okurken müzik dinleyen biriyim benim için o an kulaklığımı unutmam tam bir felaket olur 😐
müzik önceliklidir benim için ya. hem hareket halindeyken kitapla telefonla uğraşamıyorum başım dönüyor, o yüzden müzik
yolu izlerim ben kitap okurken seyir halinde midem bulanıyor
ikisi de kötü bence ama bence kulaklık asla unutulmamalı. bir de eğer gündüz yolculuğu için kitap, gece yolculuğu için kulaklık benim favorimdir :)
Uzun yolculukta uyumayı tercih ederim
ikiside aynı oranda kotu :)
Kulaklık unutmak kötü bana göre
İkisini de unutmak kötü 🙈
Yol tutuyor otobüs de ben uyuyorum.
Kulaklık unutmak benim için daha kötü.
Müzik olmazsa olmazım
Kulaklık takip unutmak
Takılmam ikisinide reis
Tartışmasız kitap
Kulaklığım olmadan asla
Kulaklık
Ölürüm ölürüm
Kulaklik
Kulaklık olmalı..
her ikiside :D
kulaklık bence
Kulaklık unutmak
Kızlar için daha kötü olan birşey var bence
Kulaklık
Kulaklık unutmak.
Kulaklığı unutmak
Müziksiz mahvolurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar