Keşfet

Fal Soruları

Ya atik ailesini izledim aşırı özeniyorum aileye peki siz sever misiniz öyle kampları falan?

Aşırı sarar ama ben pek alışkın değilim doğal yaşama , kamp seven bir çocuk bulabilir miyim Z kuşağında bilmiyorum, bagisıkligim çok düşük hemen hastalaniyorum ama yinede aşırı hoşuma gidiyor, pek ozeniyorum...
0|1
Cevapla 2 5
0|1
Cevapla 2 2

Nerden çıktı birden doğu aşiret sevdası aşirete gelin gitmek istemeler falan?

Bu aralar çok duyuyorum yaa kız diyo doğuya aşirete gelin gitmek istiyorum ve bir çok kişi diyo bunu
0|0
Cevapla 6 4

Kimler falafel sever?

Orta Doğu’dan çıkan tek iyi şey olabilir ya shxjjsjjxjdjjd
1|1
Cevapla 6 7

Erzurum'da çalışma budy olacak var mı kpss , ags falan?

Abi insan tek başına yapamıyor. Gazlayacak biri lazım , beraber gazalayacak var mı , konum Erzurum onlinde olur ama çok verimli olacağını sanmıyorum, he he deyip geçiştiririz gibi geliyor.
0|0
Cevapla 2 2

21 yasındayım lise mezunuyum Bayadır işte falan çalışmıyorum kaç senedir evdeyim sosyal ortam yok?

21 yasındayım lise mezunuyum Bayadır işte falan çalışmıyorum kaç senedir evdeyim sosyal ortam yok arkadaş ortamı hiç yok dışarı çıkmıyorum gece gündüz evdeyim canım sıkılıyor piskolojim çok bozuk dışarı bile çıkmak...
0|0
Cevapla 2 7

Hadi falıma bakalım neler var?

Faldan anlayanlar bakabilir mi çok sağolun.
0|0
Cevapla 1 1

Mesut Özil'i Falan Neden İllaki Bir Zihniyet Türk Görme Derdinde?

Bakım benim zoruma gidiyor şahsen bile adam açık açık zamanında Almanyayı seçti ve ben Alman hissediyorum dedi. Ha şimdi çakma milliyetçilik yapıyor olabilir o ayrı ama bu adam alman futbolcu sonuçta ve sosyal medyada bir...
0|0
Cevapla 2 1

Yaşımdan büyük gözüküyorum. Normalde yaşım 18 görenler 20-22 falan diyor. Estetik yüzünden mi?

Estetik falan da 17 yaşında başladım yaptırmaya dudak sonra elmacık acaba ondan dolayı mı
0|1
Cevapla 3 5

Kahve falıma bakabilcek var mı?

Her açıdan çektim lütfen bilen birisi bakarsa ona cok dua ederim sağ elimle içtim🥹🩷
0|0
Cevapla 1 1

Bu ülkeden Ümüdüm falan biti artık?

Ya 2028 seçimlerinde Akp kazanırsa bu sefer ben Surye ye taşinmayi düşünüyorum cidiyim
0|0
Cevapla 3 9
0|0
Cevapla 2 5

Fala inananlardan mısınız, zaman geçsin diye baktıranlardan mısınız?

Hiiiiiç inanmam ama peder bey bazen bakar, zaman geçiyor işte 😅.
1|1
Cevapla 4 3
0|0
Cevapla 3 6

Bu hafta dünya sütyen haftasi falan mı?

Sitede heryerde sütyenler havada uçuşuyor sorular soruluyor.
0|0
Cevapla 2 3
0|0
Cevapla 2 4

Kahve içicem fal bakmayı bilen var mi?

Türk kahvesi yapıyorum fal bakmayı bilen bilmese de üç beş sallayacak olan var mı?
0|1
Cevapla 3 9

Sumud filosu falan ne saçma şeyler ya?

Milletin işi gücü yok okyanusa açılıyor başka kıtaya. macera arayıp tutuklanıyor. Bir tane geminin ismi de "marinette" imiş yok "adrien agreste" 😂
0|1
Cevapla 5 10

Hiç yüzük falı yapmayı denediniz mi?

Arkadaşlarla eğlencesine yapıyorduk ama nerde ne zaman nasıl yaparsak yapalım bana hep aynı isim çıktığı için işin eğlencesi kaçmıştı, ürpertici bir hale gelmişti ama aynı zamanda biraz komik çünkü hayatım boyunca o...
0|0
Cevapla 2 0

Atla birlikte fotoğrafin oluyor yüzünü ekleyip Deniz kenarında falan da olmuş oluyon o uygulamanın adı ne?

Çok sık görmeye başladım sosyal medya da öyle yapanların bu program nedir
0|0
Cevapla 2 0

Kilolu göbüşlü kızlardan hoşlanıyorum 100 üstü falan olup diyetle işim olmaz diyeniniz var mı?

Yemek yemekten vazgeçmem ve kendimi bu şekil beğeniyorum diyip asla diyet yapmicak kadınlar var mı öyle birini tanıdınız mı ya da öyle misiniz
0|0
Cevapla 4 0
0|0
Cevapla 1 5
0|1
Cevapla 5 9

Fal işine giresin var ama Müslümanım?

Bir de çarpılırım bir şey olur. Cehenneme gider miyim çok günah olur mu diye korktum da
0|0
Cevapla 2 5
0|0
Cevapla 3 7

Ben bazen toplu ortamlarda erkeklerle falanda oyun vs oynanyor ya samimi oluyorum benim kasar olduğumu düşünmezler dimi?

Ya oyun falan oynarken muhabbet oluyor ama yemin ederim arkadaş olarak sohbet ediyorum oyun oynuyorum samimiyet ve eğlenceli bir kişi oldugumdan dolayı bazen gülüyorum esprilerine falan ama komik olunca cidden sonra kötü...
0|0
Cevapla 1 5
0|0
Cevapla 6 0

Günaydın🥳güzel geçsin gün, bücürlerime kahvaltı hazırlamam lazım kek falan mı yapsam?

Kahvaltı işini kim bulmulsa ben onjn.. shshdhdjkş insamlık olarak kahvaltı öğününü kaldırssk ne okurki yani
0|5
Cevapla 3 6
1... 30 31 32 33 34 ...200
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨