Fal Soruları
Atatürk'ün kurduğu uçak fabrikaları hala faliyette mi? Atatürk'ün kurduğu fabrikalar faaliyette mi?
Atatürk'ün kurduğu uçak fabrikaları hala faliyette mi? Atatürk'ün kurduğu fabrikalar faaliyette mi?
Kocamdan 1 2 yıl falan ayrı kalıcam mantıklı mı sizce?
Biz sakaryada yaşıyoruz burada istediği paraları alamıyor ayrıyetten kirada kalıyoruz geçim zor gebzede yüksek maaş veriliyo borçlar sıkıntılar bitene kadar orada çalışmayı düşünüyor bende gitmek istiyorum ama annem...
Bir öğrencim çok farklı onu bilseme falam yönlendireceğim ama evleneceğim için atama durumum olabilir ne yapmalıyım?
3. Sınıf öğrencisi bu kızımız fakir bir ailede pek ilgili değiller ama çocuk zehir tahtaya gezegenlerin sıralanışını yazar, denemelerde başarılı olur, sorduğu sorular güzeldir geçende komşularının internetini kırdığını...
Nasıl kilo verilir yoğurt falan Tarifi var mi?
Play storda en iyi kilo verdiren program hangisi ya da tarif var mı günlük verdiren ne yapmam gerek
Pantolonun uzunluğuna bakar mısınız pantolon üreticileri neden bizi 175 falan saniyorlar?
Ben size en küçüğünü alın dedim siz almışsiniz kocaman bunu abim giysin yaa 😩 158 kızlar da vardır sloganı olmak istiyorum
Fal yorumlamayı bilenler kimler neler görüyorsunuz?
fal yorumlamayı bilenler kimler neler görüyorsunuz?
Fransa da enflasyon %1 Türkiye de ise %60 falan bir de dünya da enflasyon var diyorlar eeee bizde niye enflasyon yok sizce?
Hiçbir avrupa ülkesinde Türkiye kadar enflasyon tavan yapmadı bunu bilin önce sizin ülkenize gelen o gurbetçilerin hepsi yalan söylüyorlar hiçbirine inanmayın
Sizce davalık falan olur muyuz?
Kız kardeşim lise son sınıfta üniversite tanıtımlarının olduğu bi geziye katılmıştı orada bi yere numara galan bırakmış bı uniye o günden beri sürekli mesaj atıyorlar sevgili ögrencımız tarzında belliki üyelik falan...
Askeriyede askerler ne yapıyorlar hiç kadın falan yok mu orada?
Askeriye nasıl bir yer? orada havalar nasıl?
Bacaklarıma baksanıza böyle yamul yumul ya kafayı yiyorum mini etek falan giyemiyorum uygulamayşa düzelttim?
Düzelttiğim gibi nasıl yaparım bacaklarımı hangi hareketleri uygulamam lazım?
El FALI BAKTIRDIM?
Nefsime yenik düşüp el falı baktırdım çok pişmanım sanki Allaha sırt dönmüşüm gibi hissediyorum namaz kılsam kuran okusam beni affeder mi yoksa dinimizde bu günah için başka bir tövbe yöntemi var mı
Alkolsuz reataurant da komiyim 40 alıyorum prim falan garson 70 kaptan garson 85 falan sizce haksızlık değil mi?
Kaptan garson 3 tane var 1 tanesi torpille olmuş çocuk patronla arası falan iyi garson gibi hareketleri yok benden 2 kat fazla alıyor zoruma gidiyor
Evimiz cok kötü birde annem millete güzel falan diyor rezil ediyor bizi?
Oturduğumuz sehirde en eski kötü yerde oturuyoruz hep hirsizlar var ev çok eski hasarli diye çiktik annem herkese ben evimden memnundum evim güzeldim mahallem iyidi diyor
Arkadaşlar reflüm var 3 yıldır falan ara sıra geliyor yanma ve yutkunma zorluğu?
Özele gittim fakat ilaç yazdı gene aynı oluyor gastroenteroloji yönlendirdi ve troidim var tahriş olmuş boğazım yutkunamıyorum mideden parça alıyorlar mış korkuyorum ve geçmez mi ilaç ile mi kontrol altına alınacak diyet...
Sabahta günaydın falan yazmadı. halen mesajda atmadı. sizce amacı ne? kendisi memur müsait mi olamıyor yoksa?
o 25 yaşında ben 19 aynı ilçedeniz. dün konuşmaya başladık. gecede wpden konuşsak sorun olur mu senin için yazdı bende hayır olmaz dedim wpye geçtik numaramı verdim. sonra wpden biraz konuştuk ben artık kaçayım yarın...
Sevgilim bana eşim karım falan diyor?
Sevgilimle 2 senedir birlikteyiz. Evlenme teklifi etti. Ben de kabul etmedim tam olarak ama hayır da demedim. Birkaç kez laf arasında seni eşim olarak gördüğüm için falan dedi. Bir de birlikte düğüne gittik. Orada da...
Falancayı gözümde çok büyütmüşüm dediğiniz oldu mu? Kim o?
Bazısına hakeetiğinden fazla değer veriyoruz Neden bunu yapıyoruz ki 😏?
Sabahta günaydın falan yazmamış ben anlayamadım sizce?
ben 19 o 25 yaşında aynı ilçedeniz. dün konuşmaya başladık. gecede wpden konuşsak sorun olur mu senin için yazdı bende hayır olmaz dedim wpye geçtik numaramı verdim. sonra wpden biraz konuştuk ben artık kaçayım yarın...
Sevgilimle uyurken yaklaşık 1 saat önce falan rüyama eski sevdiğim girdi kendimi çok kötü hissediyorum detayı okur musunuz?
O çocukla imkansızdık birbirimizi çok seviyorduk ama ikimizin de farkında olduğu meselelerden hiçbir zaman beraber olmamayı seçtik, ara sıra uzun uzun dertleşir konuşur içimizi dökerdik çünkü yaralarımız aynıydı,...
Kahve falından anlayan arkadaş var mı?
Kahve falında bilgili hisli ailesinden genetik olarak almış var mı?
Çabuk üzülmek rol yapmamak falan basitlik midir?
Kırilgan olmak diğerleri gibi rol yapmamak kendim olmak basitlik midir kendimi değiştirmeli ve düzene uymalı miyim
Adetim çok gecikti niye böyle oluyor stresten falan mı?
Agustosun 4 ünde olmuştum en son
Bu nasıl fal bir bakar mısınız?
uçan goblin mi ne bu? büyü mü yapıyor? tabakta da ördek var?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer