Sağ göz %70 80 görme kaybı sol sağlam gözlğk hiç kullanmadım iş yerindeki doktor Maluliyet al erken emekli falan kötü mü olur?

Yani alırsam verirlerse girceğim her iş yeirnde engelli personel olarak mı girmiş olucam gözlük kullanmıyorum

Vergilerden indirim erken emeklilk sizce almalımıyım

Sağ göz %70 80 görme kaybı sol sağlam gözlğk hiç kullanmadım iş yerindeki doktor Maluliyet al erken emekli falan kötü mü olur?
Cevapla