Yani alırsam verirlerse girceğim her iş yeirnde engelli personel olarak mı girmiş olucam gözlük kullanmıyorum
Vergilerden indirim erken emeklilk sizce almalımıyım
Yani alırsam verirlerse girceğim her iş yeirnde engelli personel olarak mı girmiş olucam gözlük kullanmıyorum
Vergilerden indirim erken emeklilk sizce almalımıyım
Engelli olmayan bireyler alıyor senin hakkın varsa verirler. Başvur hayatını olumsuz etkileyen bir şey ve sen bu ücreti almazsan hak etmeyen biri alacak nasılsa en azından ihtiyacı olan birine faydası olur bu ücretin
Peki çalışsam bile alırmıyım para işssizlk maaşı değil yani
Onu SGK'ya gidip öğrenebilirsiniz en net biçimde. Ya da bu konuda yazılmış yazılar varsa araştırın. Önce engelli raporu alınıyor ve sonrasında karar veriliyor ama ayrıntılari bilmiyorum
Cevap
3Cevap
Alınabilir %70 görme kaybı için göz numaranın kaç olması gerekiyor
Rapor yoksa engelli değilsin o kategoriye girmezsin
Gireceğim iş yerlerinde engelli personel sayarlar sa bundam sonra oyle olursa kötü olur gibi
16880 naaş yeterse ol
Gireceğim iş yerlerinde engelli personel sayarlar sa bundam sonra oyle olursa kötü olur gibi
Malulen alma normal al çalış
Gireceğim iş yerlerinde engelli personel sayarlar sa bundam sonra oyle olursa kötü olur gibi
Aksine harika olur
Ala bıkıyorsan al
Gireceğim iş yerlerinde engelli personel sayarlar sa bundam sonra oyle olursa kötü olur gibi
Neden olsun her kurumun bır engellıye kadra vermesı gerekıyor zaten
Emeklilik iyi olur
Gireceğim iş yerlerinde engelli personel sayarlar sa bundam sonra oyle olursa kötü olur gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?