Galatasaray neden Fenerbahçeyi uefaya şikayet etti?

Bir Türk kulübü bunu nasıl yapar içerideki meseleyi neden avrupaya şikayet eder yazık
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Türkiye'yi UEFA'da temsil edenlerin Galatasaraylı olduğunu ileri sürerek, "Bunlar UEFA'ya gidip Fenerbahçe'yi şikayet ettiler" dedi. İlhan Helvacı, Ebru Köksal, Levent Bıçakcı var, Lutfi Arıboğan bir komitedeydi. Hepsi Galatasaraylı. UEFA'da Türkiye'yi temsil eden başka takımlardan yönetici yok. Bunlar ne yapıyorlar. Bunlar 3 Temmuz sürecinde Fenerbahçe'yi ispiyonlamak için uğraşıyorlar. I
Galatasaray neden Fenerbahçeyi uefaya şikayet etti?
Cevapla