
Yabancı madde geliyor Kafası yarılıyor. Ardından buz koyuyorlar.
Ve nedense buz torbasında kan yok... Yarık olmayan kafaya zımbalama...
Çok ilginç...

tolga ve pekdemek in provakasyonları ile olaylar buralara geldi. Bundan sonra maçta turu geçmeyi ummayanlar trübünleri tahrik edp maçların tatil edilmesini sağlasın. BU bir tezgah ve bu tezgah organize yapılan bir şey...
saha içersinde bjk li oyuncuların trübünleri kışkırtmaları, q7 nin her olayı büyüterek ortamı germesi ki her stadta bu tarz kenardan yabancı cisim atılıyor (ki bunu tasvip etmiyorum ama her stadta olan şeyler bunlar), pepenin kırmızı karttan sonra ki kırmızı kart doğru bir karardı trübünleri protesto alkışıyla ki pozisyona sebebiyet veren kendisi, pozisyonu kaçırıp kendi hatasıyla takımını eksik bırakmasını örtmek için yaptığı çirkin hareketler, medelin hareketleri, oğuzhanın ve taliscanın her pozisyonda hakemin dibinde bitmesi el kol harekteleri, tolga zenginin külübesinde oturup seyirciyle diyaloga girmemesi gerekirdi. Provakatif hareketler yaparsan trübünlerde elektiriklenmeler olur. Kırmızı karttan sonra kesinlikle bjk oynamak istemedi. Ortalığı gerdi. şenol güneşin fotoları hemen boy boy servis edilmeye başlandı. Ortada bir tezgah var ama bu tezgah bjk tarafından kuruldu. Kimse şunu unutmasın avantajın sende oldugu rakip 1 kişi eksikken bu olaylar proveke yapılmadan oluşmaz.
Olayın özetini ne güzelde açıklamışsın ağabey...
Saatlerdir bakıyorum bir tane "geçmiş olsun" diyen Fenerbahçeli çıkacak mı diye. Çıkmadı. Bu takımı tutmak için bazı özelliklerinizin eksik olması şart. Hangileri hepiniz biliyorsunuz.
Maç 11 e 11devam ederken beşiktaş oynuyordu fener seyrediyordu. Maç 11 e 10 ken yine beşiktaş oynuyordu fener seyrediyordu.
Fbahçenin bu akşam beşiktaşı yenmesi teknik olarak imkansızdı.
Tabi taraftarlar tribünlerden herşeyi görüyordu. Bir beşiktaşa bakıyorlardı bir kendi takımlarına bakıyorlardı çıldıyorlardı.
Fbahçe taraftarları tahrik olmuşlar.
Fbahçe taraftarını kendi takımları tahrik ediyor beşiktaşlı futbolcular değil.
Sahaya atılan cisimlerin nedeni beşiktaş değil. Fbahçe.
Arkadaş fb taraftarının yaptığı çirkefliği hem fb taraftarı hemde fb taraftarından çok gs taraftarı savunuyo.. ve bundan şu sonuç çıkıyo.. Beşiktaş tek başına büyük bir takım..
Şenol Güneş hastaneye kaldırılırken Aykut
Kocaman'ın takımına taktik vermesini unutmayın. ATV'nin "onlar Fenerbahçeli değil başkaları sokmuştur" demesini unutmayın. Mete Kalkavan'ı unutmayın. 65 yaşında adamın sağlığı tehlikedeyken alay eden Fenerbahçe taraftarını unutmayın.
https://www.instagram.com/p/BhxE49un2RQ/
Hiç bir zman unutmayacak ve unutturmayacağız yandaş spor yorumcularını söylemiyorum ama başta Erman Toroğlu olmak üzere haklının yanında olan herkese tesekkurler gs ve fb hak ettiğini yaşayacak inanıyorum
Yazıklar olsun sizlere tüm dünya tüm Türkiye tüm haber kanalları şu an sizin futbola yakışmayan çirkin davranışınızı konuşsun siz burda ayrı bir Provokatörlük yapın şikayet ediyorum bilginize. Ayrıca fener ve taraftarları en ağır cezaya tabi olacak alnıza sürülen bu leke geçmez
Hiç bir zaman provakatorluk yapmam... Bu fb olsun gs olsun bjk olsun ts olsun anadolu kulüpleri olsun farketmez... Ortada bir haksızlık varsa bunu dile getirmek insanlığın en doğal hakkı...
Hak adalet yerini bulur sen hiç endişe etme 🙏
Hak adalet futbol dünyasında bulmuyor işte... Fenerbahçenin rize deplasmanı dönüşü otobüsü kurşunlandı. Yetkililer bir hafta tatil edelim futbolcular psikolojik olarak kötü dediler.
Ama en başta bjk , gs olmak üzere herkes olur mu öyle şey dediler. Bunlar yaşandıktan sonra hak , adalet kelimesi biraz boşta kalıyor kusura bakmayın
Bundan sonra olması lazım ve olacak geçmiş değil gelecek kurtarılacak
Umarım dediğin gibi olur... Dileklerimiz bu yönde...
Kimsenin günahını almak istemem ama videoda kafasına o atılan şey gelmeden önce kafasını eğiyor Yani yanlış zamanlama 😒
Teknoloji cağındayız herşeyi ağır çekimde görüyoruz. Kafasına koltuk değil pamuk peluş firlatiyorlar ve o da gelmiyor zaten... Göz var nizam var yani...
Tabi bir de adamın kafasını görüyoruz gerçekten dikiş atılmış 🙄
pbs.twimg.com/media/DbLgl4yW0AAtjom?format=jpg bu mu gerçek dikiş...
Cevap
7Cevap
En büyük oyuncu ödülünü ona vermeliler, Fenerbahçe'yi yenemeyen bir teknik direktörün kendini düşürdüğü seviyeye bak.
Abi zaten bunu istemiyorlar mıydı? Herşey fb lehine giderken yapılabilecek en iyi senaryo bu yani...
Ben öncelikle kıyas yaparım. Bundan önceki maçlarda kale direği atıldı, rakı şişesi atıldı, torpil atıldı, geretz'in kafası yarıldı, fener şişelerin içinde maç oynadı ama maç devam etti.
Aynı hakem mete kalkavan sivas trabzonspor maçında kalecinin kafası yarılmış kan gelmişken bandaj yaptırtarak oyunu devam ettirdi.
Tolga gibi tribünlere melo veya volkan koşsa kesin kırmızı görürdü.
Bjk gibi maçtan takımı çekmenin cezası kaçan takımın diskalifiye edilmesidir.
Ortada bir tezgah var. Bu maç öncesinde Galatasaraya trübün kapatma cezası verilip İmparatorun hakemlere “Yapmayın” demesi yüzünden PFDKya sevkedilm
Tff başkanı zamanında yıllarca başkanlık yapmış bjknin... Son 5 hafta ve ortada bjk için dönen oyunlar ortada Kardesim...
Bjk den Alacağı olan bir tff başkanı başka takımın şampiyon olmasini ister mi?
bu resim şenol güneşi kafası değil... onun saçı bu kadar yok çünkü
adam manyak mı yarık yoksa kafasını zımbalatacak kadar
muhtemelen olur. iyi oynuuor.
Kesinlikle guzel oynandi
İşin içinde bir DİKİŞ var orası kesin!
Psikolojik belki de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar