Bildiğimiz üzere 9/02/2020 tarihinde 92. Oscar ödülleri gecesi oldu ve en iyi erkek oyuncu Oscar'ı Joaquin Phoenix'e verilmişti. Peki bu konuda sizin görüşünüz nedir? Görüşlerinizi yazmayı unutmayın! #ArkadaşsızYavruKöpek
Joaquin Phoenix/Joker
Jonathan Pryce/The Two Popes
Adam Driver/Marriage Story
Antonio Banderas/Acı ve Zafer
Leonardo DiCaprio/Bir Zamanlar Hollywood'da
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
2020'nin En İyi Erkek Oyuncu Oscar'ını sizce kim almalıydı?
Joaquin Phoenix iyi bir oyunculuk göstermiştio filmle. Ama Leonardo DiCaprio'nun tüm filmleri güzel. Bu film sadece onu yansıtamamış o kadar. Diğerlerini hiç kimse seçmemiş. Nedeni de çok basit. 1. Jonathan Pryce Game of Thrones'da, G. I. JOE serilerinde, Karayıp Korsanları serilerinde ve diğer filmlerinde büyük bir başarı elde etmişti. Ama bu filmde onu kimse tanımadı. Burdakilerin çoğunlu The Two Popes izlemediğinden eminim. O yüzden onu kimse seçmedi. Ama o gerçekten iyi bir oyuncu. Oda alabilirdi Oscar'ı. 2. Adam Driver'ı tanımadılar mı acaba? Star Wars serilerindeki müthiş ötesi performansını ne kadarda çabuk unutmuşlar. Gerçketen iyi bir oyuncu o. Adam da alabilirdi onu. 3. Antonio Banderas'da iyi bir oyuncu. Sünger Bob Kare Pantlon'a, Şrek'e ve Çizmeli Kediye ses vermiş ve Cehennem Melekleri'nde, Çılgın Çocuklar serilerinde ve Zorro serilerinde gerçekten çok iyi bir oyunculuk performansı göstermiş birisi. Ama o alabilr miydi bilmiyorum. 4. Leonardo DiCaprio'yu söylememe gerek yok sanırım Titanic'de ve Wonder Woman'de göstermiş olduğu performansla zaten hiç unutulmayacak oyunculardan birisi. Benim Joaquin Phoenix'e oy verme amacıma gelince Joker'i sevdiğim için değil diğer adayların çok geniş bir kitleye sahip olduğu için onları seçecekler diye düşünmüştüm.
En İyi Cevaplar