Oscar'a damga vurgu aslında bu olay, kurgu muydu bilemiyorum tabi ama şok edici olduğu aşikar.
Burada gördüğünüz üzere "En iyi erkek oyuncu" ödülünü alan Will Smith'in eşine, hastalığından dolayı saçlarını şu an için kaybeden eşine, saçları üzerinden absurd bir benzetme yaparak komedi malzemesi yapıyor sunucu. Will Smith de kalkıp "eşimin adını ağzına alma" diyerek vuruyor. Salon önce gülüyor, sonra buz kesiyor çünkü Will Smith'in yüz ifadesinden de gördüğünüz üzere kendisi gülmüyor hatta ağlayacak pozisyona geliyor. Will Smith'in Instagram hesabına girip baktığımda ise enteresan yorumlar var. Kimisi "aferin sana, eşini korumak budur, adamımsın" diyor, kimi "bu biraz ağır olmadı mı?" diyor, kimi "bir şakayı dahî kaldıramadın, artık seni de filmlerini de takip etmem" diyor ve diğerleri o yoruma "senin de eşinle hastalığı yüzünden dalga geçselerdi görürdüm" diyor ve inanamazsınız birileri de diyor ki "Ukrayna'da insanlar bir sinirli adamın yüzünden ölüyor, sinir ve kızgınlık dünyanın en rezil duygularıdır, sen de mi sinirlisin, seni de takip etmeyip hatta boykot ediyoruz artık" diyorlar... Siz Will Smith'in bu hareketi hakkında ne düşünüyorsunuz, size yapılsa ne yapardınız bu hareket?
Güncellemeler
+1 yıl
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer