Oscar töreninde Will Smith'in hareketini doğru buluyor musunuz?

Oscar'a damga vurgu aslında bu olay, kurgu muydu bilemiyorum tabi ama şok edici olduğu aşikar.
Burada gördüğünüz üzere "En iyi erkek oyuncu" ödülünü alan Will Smith'in eşine, hastalığından dolayı saçlarını şu an için kaybeden eşine, saçları üzerinden absurd bir benzetme yaparak komedi malzemesi yapıyor sunucu. Will Smith de kalkıp "eşimin adını ağzına alma" diyerek vuruyor. Salon önce gülüyor, sonra buz kesiyor çünkü Will Smith'in yüz ifadesinden de gördüğünüz üzere kendisi gülmüyor hatta ağlayacak pozisyona geliyor. Will Smith'in Instagram hesabına girip baktığımda ise enteresan yorumlar var. Kimisi "aferin sana, eşini korumak budur, adamımsın" diyor, kimi "bu biraz ağır olmadı mı?" diyor, kimi "bir şakayı dahî kaldıramadın, artık seni de filmlerini de takip etmem" diyor ve diğerleri o yoruma "senin de eşinle hastalığı yüzünden dalga geçselerdi görürdüm" diyor ve inanamazsınız birileri de diyor ki "Ukrayna'da insanlar bir sinirli adamın yüzünden ölüyor, sinir ve kızgınlık dünyanın en rezil duygularıdır, sen de mi sinirlisin, seni de takip etmeyip hatta boykot ediyoruz artık" diyorlar... Siz Will Smith'in bu hareketi hakkında ne düşünüyorsunuz, size yapılsa ne yapardınız bu hareket?
Güncellemeler
+1 yıl
Ödülü alırken de ağlayarak özür diledi herkesten...

https://www.youtube.com/watch?v=FzM8iVZksdA
Oscar töreninde Will Smith'in hareketini doğru buluyor musunuz?
Cevapla