Sizce fotolarda yüzünü saklayan ya da yüzünü çekmeyen insanlar çirkin midir ?

Sadece görüş istiyorum. Mesela ksde de çok var. Foto çekilirken yüzünü kapatan, arkası dönük fotolarını koyan üyeler. Sizce bunlar çirkin oldukları için mi yapıyor ? Merak işte =)
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, farklı sebeplerinin olabileceğinin ben de farkındayım. Sadece sizin genel görüşünüzü istiyorum, o kadar.
Sizce fotolarda yüzünü saklayan ya da yüzünü çekmeyen insanlar çirkin midir ?
Cevapla