Rasim Ozan gs nin 97 şampiyonluğu incelenmeli dedi sizce incelenmeli mi?

Beyaz Futbol programında spor yorumculuğu yapan Rasim Ozan Kütahyalı, G. Saray'ın 1996-1997 yılındaki şampiyonluğunun şikeli olduğunu söyledi
Kütahyalı, Galatasaray'ın 1996-1997 sezonunda elde ettiği şampiyonluğun 'temiz' olmadığı yönünde bir iddiada bulundu. Ünlü yorumcu, "Galatasaray'ın 1997 şampiyonluğu şikelidir! Yüzde yüz şaibelidir..." dedi.

Bu olay özellikle sosyal medyada da geniş yer buldu. İşte o yorumlar:
-Hangi şampiyonluğu normal ki? Rasim Ozan Galatasaray'ın 97 sezonundaki şampiyonluğu şikeydi.
-ROK itiraf etti "Galatasaray'ın 96-97 Şampiyonluğu %100 ŞİKE ile olmuştur, şaibelidir."
Rasim Ozan: Galatasaray'ın 97-98 Şampiyonluğu şike ile olmuştur, şaibelidir. Mehmet Ağar'ın etkisi vardır.

-Türkiye'de Fenerbahçe düşmanlığı olmasa Galatasaray'ın şu an ki şampiyonluğu 12'yi geçmezdi... Beyaz TV, Rasim Ozan Kütahyalı, Galatasaray
Rasim Ozan gs nin 97 şampiyonluğu incelenmeli dedi sizce incelenmeli mi?
Cevapla