Evet arkadaşlar Weghorst'un Manchester united'a imza atması beklenirken yerine gelecek isim Vincent Aboubakar oldu! Peki sizce Aboubakar üçüncü kez geldiği Beşiktaş'ta başarısızlı olabilir mi?

Evet arkadaşlar Weghorst'un Manchester united'a imza atması beklenirken yerine gelecek isim Vincent Aboubakar oldu! Peki sizce Aboubakar üçüncü kez geldiği Beşiktaş'ta başarısızlı olabilir mi?

Beşiktaş'ı yarışa ortak eder bir iki tane daha transfer olursa, talisca nin adı falan geçiyor, oda olursa Beşiktaş için iyi olur. Bizim süper zengin baskanda Samet, bünyamin, haji wright falan kovalıyor. Sezon sonu Fenerbahçe ilk 4 içinde olursa başarılı sayacagim buda burada dursun, bu kadar kaliteli oyuncu varken ligde, sametle bünyamin balcı ile falan mücadele edebileceğine inanıyor. Menajerlerin elinde oyuncak olduğuna inanıyorum artık, Jesus falan doğuştan Fenerbahçe li değil, her transferi onun üzerine atıyor ama sezon sonu alır ceketini çeker gider bu transferler benim başıma kalır diye düşünmüyor. Bu adam başkan olarak kaldığı müddetçe bu takımdan başarı beklemiyorum. Besiktas Trabzonspor falan toparlar ama Fenerbahçe çok zor.
Cevap
5Cevap
Aboubakar kesinlikle Weghorst'tan çok daha iyi. Umarım çok daha başarılar kazanacak.
Bence başarılı olur
Bence yanlış. Hiç forvet kalmadı mı başka ya.
Eskiden hayır gelseydi bit pazarına nur yağardı. Ben beişktaşlı değilim ama gönderdiğin bir futbolcunun tekrar gelmesine karşıyım. Diğer takımlarda da fiyasko olan bir çok örneği var.
Bakıp göreceğiz.
Daha bitmedi ki kesin değil
Bu kara boğa ligin içinden geçer
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?