Paulo Dybala "kızlar beni kullanıyor" dedi. Peki kızlar ünlü erkekleri kullanır mı?

Paulo Dybala: ''Kızlar beni kullanıyor'' dedi. Peki kızlar ünlü erkekleri kullanır mı?
Dybala, “Kızların beni beğendiklerine inanmıyorum. Ben ünlü olduğum için benden faydalanıyorlar, güvenmiyorum” dedi.

Kızlar ünlü erkekleri kullanır mı?
Paulo Dybala "kızlar beni kullanıyor" dedi. Peki kızlar ünlü erkekleri kullanır mı?
Cevapla