Öncelikle kilo şart hazır kış aylarına giriş yapıyoruz beslenmeni değiştir hacim kazan şunu unutma sen vücuda istediğini verirsen vücutta sana istediğini verir
bilmiyom kardeşim zamanla olur :) bende 1 yıl kadar gittim fitnessa kullanamdım toz falan kaslar 4-5 kaldı ve şu an spora başladam kaslar hemen gelişme gösteriyor eski haline gelmesi çok daha kolay oluyor
hava atmak icin yapma bar*zo gibi :D kendini iyi hissetmek icin saglikli olmak icin yap. Baskasiyla sidik yaristirma yani bu sporda tek rakibin kendinsin. Kendinin en iyi halini olusturmaya calis
Kolum şu an 33 ben 38 40 olsun yeter diye düşünüyorum ayrıca emin ol asıl güzel olan şekli bendeki değil bir abi var salonda o on numara yapmış abartısız güzel
En İyi Cevaplar