Daha önce hiç golf oynamamış biri olarak bu soruyu açıyorum. Çalıştığım şirkette çok meraklıları var ama benim pek ilgimi çekmiyor. Sizin golf hakkındaki düşünceleriniz neler?




Hiç golf oynamadım.
Dizilerden bağımsız olarak, golfü;
kuşu ötmeyen, yaşlı amca sporu olarak görüyorum.
O yaşlarda, artık cinsellik olmadığı için, sopayla topa vurmak,
sopayla topu deliğe sokmak,
içten içe, gençlikteki günleri hatırlatıyor olabilir.
daha önce hiç GOLF oynamadım. aklıma ABD başkanı barack OBAMA ve kaya ÇİLİNGİROĞLU gibi zengin işadamları ve devlet başkanları geliyor. kamuoyun da zengin ve elit sporu olarak bilinir.
Eig ler için teşekkür ederim kanka.😊
Daha önce hiç oynamadım daha çok yaşlı adamların oynadığı bir oyun diye düşünüyorum..
Dizilerde öyle algı oluşturuluyor belki ama çalıştığım yerde genelde meraklıları 30 yaşlarında :/
Desene hep o dizilerin suçu sen hiç oynadın mı? Eğlenceli mi?
Sorumun içeriğini okumuyor avrupalı sanırım :) Oynamadım :D
Çok kötüyüm dimi genelde çok nadir detayları okurum..😅
Kötüsün demedimde okusan iyi olur snaki :)
Sorry haklısın bidahakine söz..😊😀
Tamamdır, hayırlı pazarlar :)
Teşekkürler sanada bugün birsürü işim var daha kalkıp valizimi hazırlamam lazım akşama yolculuk var yani bol şansa ihtiyacım var kendine dikkat et görüşürüz..😊
Sende kendine dikkat et, şimdiden hayırlı yolculuklar bol şans o zaman :)
Teşekkürler..😊
daha çok zengin sporu :D
He şöyle nefes aldığının belirtilerini ver işte arada :D
Ahaha 😂😂 ben buralardayım bro özelden yazabilirsin😎
Eksik olma çakma Antalya'lı :D
kimliğimizi deşifre etme ayıp :D
Çakma dedikya :p Diyarbakır'lı olduğunu söyleyecek değilim :D
ahahaha :D aman kimseye söyleme :D
Anlaştık :) Hayırlı geceler :)
sanada bro :)
Cevap
16Cevap
ailecek golf u seviyoruz 😂 yanliz bizim golf evin onunde hep
Güzel :)
sıkıcı bir spor.. topu hedefe doğru atıyorsun 200 metre öteye gidiyor oradan tekrar salla.. filan fistan bana hitap etmiyor.
Çok zevkli ve eğlenceli lise döneminde okul çıkışı çok giderdik kulübe
Daha önce hiç denemedim ama eğer oynamayı becerirsem eğlenceli bir şey olabilir diye düşünüyorum
bir kere vurmuştum topa alakasız yere gitti böyle oyun mu olur ameka deyip sopayı fırlatmıştım
hiç oynamadım hiçte ilgim yok
Soluk soluğa kalıp terlemedigim sporu nasil seveyim
Oynadim ama eglenceli degil stres oluyorum oynarken
Hiç oynamadım ve çekici gelmiyor
Odaklanmak önemli bu sporda bence hiç oynamadım
Biraz ağır bir spor benim ilgimi çekmiyor.
sahasına bile gitmedim valla
Hayır sah mi var ❤️ da oynamadık Yok şah halı sahada oynamak olsa oynanır 😁
Hayatımız geçti golf oynamakla :D
Anlamam golftan molftan
Manasiz buluyorum, anlamam o ayri
Hiç oynamadım, belki bir gün. :)
Zenginlerin oyunu olduğunu
oynadim birkac kere
Nasıl eğlenceli bir spor mu?
eh yani normal :D
biraz elit kesimin sporu gibi ya bilemedim yani pek isinamadim
Peki teşekkür ederim :)
recaa
oynuyorum hep te beceremıyorum
saçma geliyor zengin işi
Hiç oynamadım
Hayir ve bana sacma geliyo yaa
oynamadım
semtine uğramadım
hayır oynamadım
bence zevkli
Hiç oynamadım
Oynadim galiba
İlgimi çekmiyor
hııı biz ailece oynarız
Hayır :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Golf sahasında golf nasıl oynanır?
Golf oynamak için elinizde 3 materyal olması gerekli. Golf topu, tee dediğimiz topu dikmeye yarayan ve sadece start verirken kullandığımız malzeme, bir de golf sopası. Topa bir tek start verirken dokunabiliyoruz ve top deliğe girene kadar bir daha dokunamıyoruz.