Kilo aldıran shake'ler hakkında ne düşünüyorsunuz detaya bakabilirmisiniz?

Arkadaşlar ben kilo almaya çalışıyorum. Boyum 165 kilom ise 45. Yulaf muz ceviz fındık süt bal gibi karışımlardan oluşan bir shake içecek yapacağım. Kalorisi 1500 e falan geliyor. Öğünlerden sonra tüketmeyi düşünüyorum. Mesela arkadaşlar atıyorum günde 2500 kalori alırsam kilo alıyorum diyelim.1500 de shake den gelse geri kalan 1000 kaloriyi kahvaltıdan öğlen yemeğinden falan alsam, kilo gelir dimi? Yani mesela diyorlar ya protein tozlarını kullansan fayda vermez yemek yemen lazim falan. O yüzden soruyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Hergun düzenli olarak tüketirsem, 2500 kaloriyi tamamlarsam kilo almada sorun olmaz dimi? Sağlık problemim yok çok şükür. Ve hergun evde egzersiz yapmayı düşünüyorum. Squat falan. Görüşlerinizi paylasirsaniz arkadaşlar tahmin edemeyeceğiniz kadar yardımcı olursunuz. Şimdiden çok sagolun :)
Kilo aldıran shake'ler hakkında ne düşünüyorsunuz detaya bakabilirmisiniz?
Cevapla