AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Bu isin tabiri devlet kaymagi yesin millet de boyle birbirini yesin. O ona saldirsin bu ona saldirsin. Devlet atamizin zamaninda idi gerisi teferruat.
Tayyibin bir despot oldugunu yazmaya bile gerek yok aklı olan anlar zaten HER YER TAKSİM HER YER DİRENİŞ
başbakanın maaşı 12 bin tl . sence danışmanı o kadar olabilir gerizekalı mal. zeka özürlü beyinsiz. az araştır
çapulculardanım sonuna kadar
<3
Yeter güncelleme. Daha ne istediğinizi bilmiyorsunuz. Yönetim iyi evirip çeviriyor sizleri. Merak etmeyin bir 20-30 sene sonra zaten ülkenin anası ağlayacak. Kaos olacak tüm dünyada. Ateş hepimizi çağırıyor.
güncelleme bu sayfada bütün linkler herkesin paylaştığı şeyler benim de var içinde :)
zaten her yerde savaş çıkıyor hesaplamalara göre türkiyeye de gelecek bu kaçınılmaz.
Resmi görmüyorsan ne mutlu sana. Bilmemek mutluluktur.
Vaaay burger kingciyiz :d
Gaz nerede, ben orada!
<3
Vicdan sahibiyim,çArşılıyım,kızlı-erkekli yürüdük falan püüü bize püüüü.
niye size püüü ?
Kızlı erkekliyiz ya ondan püüü ;)))
niye nolacak ki kızlar eylem yapamaz mı ?
Sorancım ironi diye bir şey duydun mu hiç? :) Yahu destekçi adam kadın-erkek mi ayırır ben de ciddi ciddi anlatıyorum sana :D
Ne mi düşünüyorum:
Her yer taksim her yer direniş..
tabii ki..
ülkeyi bölmeye calısıyorlar farkında degilsiniz
başbakan ve ona bağlı olarak çalışanların gezi olaylarındaki tavrını tasvip etmek mümkün değil.
Bence bundan 15 yıl önce İstanbul'un halini bilmeyenler bu konuda yanlıs düşünceye sahipler.
doğru taraftasın canım :)
Eylemi edebiyle yapıcaksanız eyvallah ama kimse size ortalığı yakıp yıkma hakkı veremez!
Ortalığı yakan yıkan eylemci!
Ortalığı yıkan provakatör gruplar !
ANLAYIN ŞUNU ...
yanlış yazmışım :)
Ortalığı yakan yıkan eylemci değil!
Ortalığı yıkan provakatör gruplar !
işte lafım onlara size batmasa 3 eksi vermezsiniz.
yanlış söylediğin için eksileri aldın
Yanlış anlayanlar umrumdamı değil çokta tın.
gidin özelden kavganizi edin güncelleme yaparakta küfür etme
beni engellediği için yazdım özelden arkadaşlık isteğimi kabul etmedi ki
Ben polisin tarafındayım <3
polisin?şu halkına sert müdahale eden mi?
Evet benim amcam polis onla ettiğim muhabbetten sonra ne yapsalar haklıdır diyorum burda tartışmaya giremicem iyi akşamlar..
biz Atatürk'ün Bursa nutkundaki gençliğiz
direnişciyim.
ve bundan gurur duyuyorum.
#DirekGezi #DirekHalk
Halk'ın tarafındayım .
yani Kazlıçeşmeye gittin :))
Hayır kazlıçeşme'ye gitmedim , Taksim'deydim bizzat.
eylemlerin kalbindesin <3
Hemde nasıl biyerdi ' ölüm & korku herşey var.
ben ölürüm de direnmekten vaz geçmem hayatımda her zaman haklı taraftaydım ve hiç bir zaman yanlış tarafta olmadım bu sefer de olmicam inandığım şey uğruna ölürüm :)
ya sen?
Marjinal muhafazakarim.
diren evlat sen vatana hizmet ediyon (!)
#heryertaksim
<3 :)
<3 :)
Her iki tarafta aynı bokun lacivertleri.
Ne oldu la zorunuza mı gitti ? Eksilere bak eksilere daha çok veremiyor musunuz ?
kısaca cevap veriyorum APTALCA
Avatarım Anlatsın
Yaşasın Direniş...
sokaklar bizim direnenlerin tarafındayım.
<3
hee sen siznin san. bizleri daha tanımıyorsun . insek kimin görürsün de . işte sizin gibi zekası düşük değiliz oyuna gelmiyoruz
sen gidip kumda sıc da üstüne otur
gö*ünüze güveniyorsanız meydan orada gelin gelmiyorsanız susun
eli palalı ortalığı karıştıran adamı bulduk buradaymış.
evde zor duranlardan biri de jumonggg
Direniyoz :)
sonuna kadar <3
her yer direniş :)
Devrim ölçülebilir. Ölçülü derecede destekçiyim.
Devrimle bunun ne alakasi var...elma ile armudu karistirma
#direntaksim
<3 helal be :) <3
:))
Gezi parkında olay mı olmuş
senin dünyadan haberin yok be
Bana demedin ki güzelim deseydin gelip seni desteklerdim
Gezi zekalilar :)
köpeklerin havlaması
go t sivilcesiyim <3
ahahhaa manyak mısın olm sen klahkjhasjhas bugun tam da kıl dönüğü ameliyatı izliyordum gdjhskasda
ayy çok eğlenceli şunlar (L)
keep calm and be a çapulcu.
direngeziparkı
taraflar hangiiss oluyor? onu bilelim de
her yer taksim her yer direnis
Hepimiz capulcuyuz
Yoo ben değilim, yalan söyleme
<3
Sen sus 58
aynen :)
parkım ...------------------
Buranin boku cikti
Eylem yaptım bende
Ben burda tarafsızım
Ben %50 icindeyim
nasıl yani?
Evlerinde oturan
hımm
Ama benim anlamadigim oraya avm yapilmasin diye gidenler avmlerden cikmiyorlar otro projesi dendi ama bilmiyorum zaten oldu bitti masallah temellerde atilmis
olay çıkdıktan sonra hafiflemesi için sadece bir şeydi "yok genişlicek yok şöyle olacak yok böyle yanlış anladınız ." Bunlar yalan doğru olsa en baştan verirlerdi artı 91 AVM yetmez mi istanbula insanlar oralara gidiyor ucuz diye fakat o kadar da yeterli olduklarını düşünüyorlar
91 e kadar neredeydi bu arkadaslar
farkında mısın İstanbul diyoruz büyük yer ve pahalı bir yer AVM ler gerekti aslında kabul ediyorum 91 tane fazla 80 85 tane yeterdi.Ama bundan önceki avmler de ağaç kesme gibi bir durum olmadı katletme gibi bir durum olmadı odan sustuk ve zaten yapıla bu AVMler birbirinden uzaktı ama bundan sonra ki yapılacaklar sadece doğayı katletme ve çevre kirliliği
Ne yani son 5 avm nin nereye ve nasil yapildigini biliyormusun agac katledilmedi diyorsun hem katledilmese bile agac dikilebilirdi
yerine dikildi