***
Bazen sessiz kalmak, kırıldığını göstermenin en iyi yoludur.Sessiz kaldınız mı hiç ?
Bazen sessiz kalmak, kırıldığını göstermenin en iyi yoludur.Sessiz kaldınız mı hiç ?
bu hayata benden daha çok sessiz kalan olmamıştır diye düşünüyorum 3 senedir ona karşı sessiz ve o yokmuş gibi davnamaktan ben yoruldum o yorulmadı .d ama yavaş yavaş bişiler oluyo abi cok koyuyo insana gerçekten hele onun yüzüne bakmadığında ve o yokmuş gibi davranmanda ve o bir yere geliosa sen ordan kalkıorsan acaip cok koyuyo %100 işlio yani sessiz kalmak.;)
la sen ne diyon yaa lan 4 ay oldu susalı face twet herşeyi sildim ne aradııııııııııı ne sordu bir kaç kere gördü o kadar kimseciklerle konuşmadım ama öleydim daha iyiymiş ben bu insanların topunun*deveyi diken insanı siken hacı sustukça sikiliyon*kardeş çok küfürlü oldu ama idare et insan çok üzülüyor...
Sessiz kaldım ama karşımdaki öküzdü sessizlikten ne anlasın...
çookk..bazen ağzımı bıçak açmaz.
teşekkürler.sürekli melankoli iyi değildir.
Cevap
3Cevap
söz gümüşse sükut altındır demişler.
çoğu zaman suskunluğumla adam dövüyorum.
kalıyorum şaunda kalmak zorundayım ama pek anlıcagnı sanmıyorum
edeptir sessiz kalmak
kıran edepli olsa zaten kırmaz dolayısıyla susman bir fayda sağlamaz
edepsiz birde böbürlenir bak nasıl susturdum gibilerinden
yani traş bu susmak asaletimden ayakları
çoğu kez sessiz kaliyorumj ama kötüsü benimde bir yerde canıma tak ediyo işte o zman boşuna susmuş oluyorum :))
bazıları ondan bile anlamaz. illa der gel kafamı kır
Gercekten cok kırıldaysam yaparım ki karşıdaki insanımsı kişilik önce bunu anlamaz sonra beyni birde. Dank etsede o aşamada pişman olması için adımlarımı çokktaaaan atmış olurum.
Evet kötü insanlar cok o yüzden hayvalarla iletisim kurmaya calisiyorum
kalmak istedim ama başaramadım
en fazla bir gün :)
evet.
çokk yaparım bunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar