arkadaşlar selam. 2.250gr lık bir protein tozu alcam
açıklama kısmında Servis Miktarı : 2 Ölçek (30 Gram)
Servis Sayısı : 75 yazıyo. yanı bu 75 kaşık mı demek oluyor? yoksa 150 mi?
demek istediğim bu bana 75 antreman mı gider her antreman bunu içsem?
anladıgım kadarıyla 2 ölçek yani 2kaşık içicem her antreman sonu. yanı 75antreman boyu gidermi bu bana 2ölçek içsem, yoksa 75i 2ye mi bölmek gerekiyo 2ölçek içeceğim için nolur yardımcı olurmusunuz?
açıklama kısmında Servis Miktarı : 2 Ölçek (30 Gram)
Servis Sayısı : 75 yazıyo. yanı bu 75 kaşık mı demek oluyor? yoksa 150 mi?
demek istediğim bu bana 75 antreman mı gider her antreman bunu içsem?
anladıgım kadarıyla 2 ölçek yani 2kaşık içicem her antreman sonu. yanı 75antreman boyu gidermi bu bana 2ölçek içsem, yoksa 75i 2ye mi bölmek gerekiyo 2ölçek içeceğim için nolur yardımcı olurmusunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar