Sabah koşu yapıyorum. Ve durumum cidden vahim. Enerji içeceği içmek ise yarar mı?

Çok çabuk nefes nefese kalıyorum. Enerji içeceği icsem bu durum değişir mi? Kondisyonumu arttirmama yardimci olur mu? Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.
Sabah koşu yapıyorum. Ve durumum cidden vahim. Enerji içeceği içmek ise yarar mı?
Cevapla