Ben AGNOSTİKİM , agnostizim hakkında hiçbirşey biliyormusunuz :D?

agnostiklere gore tanrinin varligi veya yoklugu kanitlanana kadar, tanri vardir veya yoktur demek yanlistir.(örnek)
Güncellemeler
+1 yıl
eeeeeeeeeeeeee :)
Güncellemeler
+1 yıl
hmmmmmmmmmmmm. ç)
Ben AGNOSTİKİM , agnostizim hakkında hiçbirşey biliyormusunuz :D?
Cevapla