Futbolun ne olduğunu bildigimden beri ömrüm kalede geçti. Boyumun diğerlerine nazaran uzun olmasi ve forvet olarak panikledigim için hep kaleci yapıldım. Yıllar yılları kovalarken artık yerimin orası olduğunu anladım. Her maçta aranan yegane kaleci bendim artık. Kendini begenmislik değilde amatör bir kaleci olarak kaleciligim mükemmel. Artık o denli işlemiş ki benliğime çakıllı zeminde bile oynasak bir yerimin acimasindan korkup atlamama hücum yapmama gibi sorunlarım yok kan revan içinde kalsam bile o top kaleye gitmicek abi :) ömrüm boyunca ufak bir köyde buyudugum için gidip bir spor kulübüne yazilma imkanım olmadı. Size sorum sizce artık çok mu geç profesyonel kaleci olabilir miyim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Hayır hiç değil. Üstelik kaleciler, potansiyel bakımından futbolda en geç emekli olan mevkide oynayan oyunculardır.45'i görebilen dahi varken,19'da başlamak çok da geç değil. Ancak, dezavantajların var elbette. Maç atmosferi ve maç kondisyonu, takım antremanları ve uyumu amatörlüğe benzemez. En kötü profesyonel futbolcular, halısahanın, sokak futbolunun bir dönemler yıldızı olmuştur.19 yaş, fiziki ve mental açıdan geç bir yaş. Ancak, teknik kapasite olarak hiçbir yaş geç değildir.
02 Yorumla- +1 yıl
Açıklamalı cevabın için teşekkürler kardeşim
En İyi Cevaplar
Hiç de geç değil ben 18 yaşında bir kaleciyim
Yerinde olsam mesela bir amatör küme veya 1. Amatör bir futbol takımında başlardım resmi maçlara çıkar ak tecrübe kazanırdım ve her sene daha bir üst lig de oynamaya çalışırdım daha bir üst lig takımlarına giderdim ((önrek 20 yaşında amatör küme 21 yaşın da 2. Amatör 22 yaşın da süper amatör!!! Sümer amatör de bir-kaç sene adından söz ettirmen lazım ki BAL (BÖLGESEL AMATÖR LİG) a çıkabilesin ve orda ileri seviye performans gösterirsen 3. ligden başlarsın
Püf nokta ÇOK VE DOĞRU ÇALIŞAMAK DOĞRU BESLENMEK DOĞRU DİNLENMEK VE DUA yı ağzından esirgememek... 26 yaşında prof sun İNŞALLAH😊😅30 Yorumla
+1 yılBenimde amatörde kalecilik geçmişim oldu , 19 yaş biraz geç evet ama fiziğin yeteneğin birde kısmetin varsa olur , gidip hemen profesyonel ses getirebilecek bir kaleci olamassın sabredip çalışırsan birazda kovalarsan olur inşallah
11 Yorumla- +1 yıl
Umarim kardeşim
Kaç doğumlusun?
Resmi maç tecrüben var mı hiç?13 Yorumla- +1 yıl
Yaşım 19 20 ye doğru yaklaşıyorum artık. Resmi maç tecrübem yok ama antrenmanlari hep köydeki Stadyumda yaptım son yıllar. Yani 2,44 ve 7 m lik kalelerde.
- +1 yıl
Kardeşim resmi maç çok farklı bir olay 20 yaşında adam şu an şamp liginde oynuyor yani demek istediğim büyük kalede idman yapsan da maç tecrübesi farklı bir şey. Kalecinin idmanı maçtır bir kaleci hergün idman yapsada maçta oynamadığı sürece tecrübe edinemez. Sen direk prof bir kariyere başlayamazsın bu zaten imkansız. Yaşadığın yerde amatör bir klüple irtibata geçip kendini denetip o şekilde başlayabilirsin ama şu an yaşın u 19 a da tutmuyor a takımda oynayabilirsin ki o da bilemiyorum zor gibi.
Ama varsa çevrende tanıdığın ya da birinin vasıtası ile her hangi bir takım şansını dene. 19 yaş altı olsan en azından alt yapılarda başlayabililirdin buda avantaj olurdu. - +1 yıl
Hayat hep böyle be hafız neyse yardımın için teşekkürler :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
9Cevap
+1 yılCarlos Bacca 21 yaşında balıkçılık yaparken Halı saha maçında beğenilmiş ve kulübe almışlar.
Şimdi Milan da oynuyor.
Eğer istiyorsan ve vücudun fit ise olursun02 Yorumla- +1 yıl
Tabii ki istiyorum peki fit olmadan kastin nedir şişman olmamak vs mi?
- +1 yıl
Baklavalar olacak.
Fit bir vücut sana forma kazandırır.
+1 yılHiçbir sey icin geç degil bunu bize değil profesyonellere sor bence
01 Yorumla- +1 yıl
Profesyonellerde beni bekliyor değil mi kardeşim :D
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 741 cevap paylaştı.
+1 yılYANİ geç değilde biraz zor olur reis alışmak için.
07 Yorumla- +1 yıl
Benim bildiğim bu yaş oldukça geç olduğunu gosteriyor
- +1 yıl
geç değide şimdi alt yapı önemli 15 yaşında olaydı iyiydi
- +1 yıl
Aynen kardeşim ama bu kalecilik bende öyle bir yer yapmış ki kaleci kurtarislarini izlerken bile duygulaniyorum mk sanki orada birgün bende olabilirmisim gibi geliyo :)
- +1 yıl
:) vallahi ben gençlerbirliği altyapısında oynadım babam bırakmadı futbolcu olmama plaketlerim duruyor evde en kötüsünü ben yasıyorum
- +1 yıl
Peki şimdi seni tutan ne
- +1 yıl
İş kurdum onun basındayım
- +1 yıl
Zordur heralde ama olan olmuş
+1 yılBiraz geç ama burası Türkiye hiç belli olmaz.
02 Yorumla- +1 yıl
Valla zaman gostericek ne diyelim :)
- +1 yıl
Üniversitenin takımına giebilirsen şansın yükselir
bir git amatör kulübe başla
01 Yorumla- +1 yıl
Üniversiteye başlayınca ilk yapacağım is
+1 yılİlerleyebildin mi? Benim de sorum var da
00 YorumlaBiraz geç kalmissin
01 Yorumla- +1 yıl
Zaman gostericek be hafız
+1 yılHAYIR değill
01 Yorumla- +1 yıl
Yani üniversiteye başlayınca gidip okuyacağım şehrin takımına basvurayim öyle mi
+1 yılgec kalmıssın
01 Yorumla- +1 yıl
Nasıl bir bilgiye dayanarak söyledin bunu sorabilir miyim?
+1 yıl6 yasinda basliyolar
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen ağaç yasken egilirmis
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Kaleci olmak istiyorum ama yaşım 19 sizce profesyonel kariyer için artık çok mu geç?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer