Bizim kaslı big ramy nasil sizce (fotolu) ?


Bizim kaslı big ramy nasil sizce (fotolu) ?

Hangisinin big ramy oldugunu soylememe gerek yok heralde. Bu sezon oldukca iddali gorunuyor. Phil ve kai den sonra 3. olabilir gibime geliyor. Bazilarina gore mr. olympia olabilir. Benim kalbim winklaar dan yana ama onun da sansi cok az. motor kazasi gecirmisti en son :(
Bizim kaslı big ramy nasil sizce (fotolu) ?
Cevapla