Ulu önder Atatürk'e not yazsanız ne yazardınız?

Ulu önderimize neler söylemek isterdiniz ? Ben şöyle derdim Tarih seni bağımsızlığımızın mimarı olarak yazmakta, bütün uluslar senin manevi şahsiyetin önünde saygıyla eğilmektedir, fakat şu anda Türkiyenin durumu ortada ulusal bayramlarımızı bile doyasıya kutluyamıyoruz, İşte Türkiyenin hali sen gittikten sonra çok şey değişti Atam derdim... Bu arada 17 şehitimz var Allah mekanlarını Cennet eylesin, Ailelerine sabır versin...
Ulu önder Atatürk'e not yazsanız ne yazardınız?
Cevapla