İlişki istemeyen birinden hoşlanıyorsunuz, o kişiyle takılıp bir şeyler olmasını umar mısınız?

Kızlar, birinden fena hoşlanıyorsunuz :(.. Çocuk da sizden hoşlanıyor kimseden hoşlanmadığı kadar... Ama diyor ki ben kesinlikle evlenmeyi düşünmem, hatta ilişki dahi istemiyorum hayatımda. Takılırız en fazla yani... Gece hayatı var sağlam içici... Yanlız çocuk iyi dürüst bir çocuk onu kesin biliyorsunuz..İşi gücü iyi.. Yaşınız 30'a yanaşmış... Naparsınız? Çok merak ediyorum.. Takılıp birşeyler olmasını umarmısınız? Yoksa kaçarak uzaklaşır mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
evlilik konusunda takıntılı değilim ama hiç olmayacağını düşünmek asla istemiyorum..en azından sonunda evlilik olma ihtimali olmalı. bu ihtimal net şekilde ortadan kalkmamalı...

İlişki istemeyen birinden hoşlanıyorsunuz, o kişiyle takılıp bir şeyler olmasını umar mısınız?
Cevapla