Hiçbir ortak noktamız yok. Siz ne yapardınız?

bi kızla tanıştım. ama kız çok sığ yani ne entelektüel bir birikimi var ne bir ilgi alanı. kısacası hiçbir ortak noktamız yok ama kız çok güzel, siz karşınıza böyle biri çıksaydı ne yapardınız? kızlar sizde karşınıza bu özelliklerde bir erkek çıksa ne yapardınız ?
Hiçbir ortak noktamız yok. Siz ne yapardınız?
Cevapla