AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
Şuan eski sevgilimle konuşmakla konuşmamak arasındayım ama konuşucam sanırım.
İnsanlar karşı çıkıyorsa kesin yaparım. Özellikle onu yaparım. Yaşamak için onu yapmam lazım gece rüyama girer. Ama kimsenin umurunda değilse üşenirim.
genelde yapmısımdır hep ama sonradan keske yapmasam demişimdir.
Allahım sen hayırlı olanı nasip et deyip yapmamyı öğrendim.
Yaparım, hep aklıma geldiğinde yapmadığım için pişman olacağıma, yaptığım için pişman olmayı göze alırım.
icimden geldigi gibi davranirim .. ilk once kalbimin sesini dinlerim .. ona gore hareket ederim ...
Maalesef böyle durumlarda genelde yapması külfetli bişey ise yapmıyor.yapması zevk verecek bişey ise yapıyorum
maalesef dedim ama aslında bazen de böyle yapmak gerekiyor belki ne demiş atalarımız ''Life is short, eat dessert first''
yaparsam yaptığım için yapmazsam yapmadığım için pişman oluyorum ben ya :D
duruma göre bağlı ama mantığımla hareket ederim,eğer olumsuz olacaksa sonucu riske girmem,yapmam.
yaparım...,akıllı düşünene kadar,deli köprüyü geçermiş:)
helal birşeyse kimsenin zarar görmeyeceği birşeyse yaparım.
mantigim "yap" diyorsa yaparım,"yapma" diyorsa yapmam
Ben bile korktum ne diyorsun. =|
kararsız kaldığım duruma bağlı..bazen yapıyorum bazende yapmıyorum..değişebiliyor.
sonrasında niye yapmadım dememek için yaparım genelde. yanlış bi adım atmışsam da eğer kendimi olsun tecrübe edinmiş olurum diyerek tatmin ederim :))
Yaparım. yapmadığımda pişman olabilirim ama yaptığıma pişman olmam :D eğer bişeyi yapmam gerkiyosa yaparım yapmamam gerekiyosa yine yaparım yapmak yada yapmamak işte bütün mesele bu
En kötü karar kararsızlıktan çok iyidir der yaparım.
Pişmanlığı bile huzur verici gelir :)
bi kez yapmayı düşündüysem sonunda muhakkak yaparım. kaçış yok.
yapabilirim de yapmayabilirim de..o anki ruh halime bagli..
Şuan tam o durumdayım saç rengi konusunda. Ve ne yapacağımı bilmiyorum.
Yaparım yapmayım pişman olucağıma yapıp pişman olurum daha iyi
Böyle bir durumda hangisi yapsam pişman olacağım seçenekler vardır genellikle karşımda. Hangisinden daha az pişman olacaksam onu seçerim :)
Eğer yapmakta tereddüt ettiğim fakat bir zararı dokunmayacak bir şey ise yaparım...
arada hic kalmiyorum
daima yapmamam gerekeni yapiyorum.. malesef
öyle kararsız bir yapıp yok ya yaparım ya yapmam arasında kalmadım bugüne kadar
sunu bilir sunu söylerim yapmayıpta pişman olcağına yapıpta pişman olmak herzaman daha iyidir :)
aklıma yatıyorsa yapar, aklıma yatmıyorsa yapmam yada aklıma yatmıyorsa yapar aklıma yatıyorsa yapmam :)
aklımın mı kalbimim mi daha çok istediğine bakarım.kalbim baskınsa yaparım.
yapmayıp aceba yapsan nasıl olurdu diye pişman olacagıma yaparım daha iyi bence..
Yapmayıp bir ömür boyu kahrolacağıma, yapıp sonuçlarını düzeltmek için divane olurum daha iyi.
Yaparım, genelde kararsız kalmam ama kaldıysam kesin yaparım, yoksa içimde kalır.
yaparım sonradan yapmadığım için keşke yapsaydım dememek için
SENIN GIBI CEVREMDEKILERE SORMAM HERHALDE O AN DUSUNURUM GETIRISI NE GOTURUSU NE BISEY KAYBEDERMIYIM KAZANIRMIYIM ONA GORE KARAR VERIRIM
Yaparım.
yapmadıklarımdan daha çok pişmanlık duymak istemedigimden ötürü.
eğer depresif bir andaysam yaparim battı balık yan gider derim
konu önemsız ise genelde yaparım. ama hayat memat emselesi ise genelde yapmamayı tercıh ederım.sankı yaptıgımda o zaman sorumluluk bıraz daha omuzlarıma bınıyor
Yapacak olan işe bağlı :) tehlike varsa yapmassın ama yoksa içim rahat etsin diye yaparım :)
Yaparım kesinlikle yapmak denemektir.supheli olduğum sey bilmediğim birşeydir yapar denerim :)
Yaparım, yapmadığım için pişman olma riski yerine yaptığım için pişman olma riskini göze alırım
Genelde kafama koyduğum şeyi yaparım.Hemen olmasada biraz zaman alsada yaparım.Bu beni doyumlu kılar.
Ne fark eder yaparsan yapmasaydim dicen yapmasam yapsaydim dicen
Yapmak istiyorsam yaparım, istemiyorsam yapmam. Anlamsız...
kesinlikle yaparım başımı belaya sokmaya bayılırım içimde kalacağına yaparım en iyisi
yapmaaaa çünkü yapacağın şeyi gerçekten istiyorsan düşünmessin
beni bir şey zorluyorsa o işi yaparım; biraz zorlama gerekiyor böyle durumlarda.
hep yapmışımdır sonradanda pişman olmuşumdur keşke yapmasaydım demişmdir
yaparım eğer yapmazsam keşke yapsaydım derim sonra yapıpta ne olacağını görürüm en azından
hep yapmışımdır ama genelde kaybetmişimdir ama gene olsa gene yaparım kaybettiklerime değil kazandıklarıma bakarım
pişman olacaksan yapma... pişman olmayacaksan sonuna kadar sürdür ve yap bu beğendiğin bir ürünü almakla almamak arasındaki kararsızlık gibi
YAPARIM BİLİRSİN :))) NEYSE O ŞARKI KEŞKE DEMEMMEKTEN ZİYADE SANIRIM YAPARDIM
keşke dememek adına kimbilir belki yaparım o an ki durumuma ve konuya bağlı tabi
şu felsefeyi hep sevmişimdir ortada kaldıgın bir konu varsa ilk fikrine yönel
Tedirginsem sonradan pişman olmamak adına yapmam. Yapmadığımada pişman olurum öyle işte :D
yazı tura atarım. parayı havaya attığımda hangisinin gelmesini istiyorsam onu yaparım.
kesinlikle yapardım sonra pişmanlık duymayayım neden yapmadım.
yaparım..bazen de yapmam..
kendime hakim olabiliyorsam yapmam...
Yaparım. Like this, just do it... link
bazen yaparım bazen yapmam
o günkü deli cesaretime bakar
Genelde yaparim. Bazen risk almak iyidir.
yapıcağım şeye göre değişir tabiki :)