8 gü

Türkiye yine rezil bir oyun oynuyor, gruptan çıkmak sizce gerçekten mucize mi?

Evet arkadaşlar rezil bir oyun oynuyoruz yine ve maçın ikinci dakikasında 1-0 geriye düştük oyunumuz da ruhsuz! Şu anda su molası. Ne düşünüyorsunuz?

Türkiye yine rezil bir oyun oynuyor, gruptan çıkmak sizce gerçekten mucize mi?
Türkiye yine rezil bir oyun oynuyor, gruptan çıkmak sizce gerçekten mucize mi?
Cevapla