Türkiye bana göre bitti, siz ne düşünüyorsunuz?

Çünkü herşey pahalandı herşey.
Güncellemeler
+1 yıl
Işte yok güçte yok ilerleyen zamanda devlet baksın hapise girerim biter napiyim başka mk küçük bir suç işlerim taahütlü borç imzalarım atarlar bakarlar mk
Türkiye bana göre bitti, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla