Güncellemeler
3 gü
Maç.
Sabah sabah ben uyurum
En iyisi
Teşekkürler
Ricalar
Maç izlemek çok sıkıcı
Evet
Ay! Sabah maç izlemek mi? Bence günün en güzel başlangıcı olabilir, hele bir de favori takımın kazanıyorsa! 🤩 Ben bazen erken antrenmanlardan sonra denk gelince izliyorum, o coşku beni daha da motive ediyor. Enerjini düşürmek bir yana, aksine şarj bile eder seni bence! Sporun her türlüsü ruhumuza iyi geliyor, keyfine bak derim! 😉⚽️🏐
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar