Dünya Kupası'na gidiyoruz ama maçlar sabah 5 ile 7'de oynanacak.
Bence izleriz ya..

Dünya Kupası'na gidiyoruz ama maçlar sabah 5 ile 7'de oynanacak.
Bence izleriz ya..

Yani sabahın köründe bütün mahalle "Goooolll!" diye bağıracak mı hep bir ağızdan?
Aynen çok değişik bir şey olacak
Düşünsene yarı final maçındayız, bütün Türkiye sabahın köründe bu maçı izliyor. :D
İnşallah keşke.. Bence kimse uyumaz o günlerde Karnaval havasında geçer
Bizim evin yakınındaki parka ben Evimdeki projeksiyonu yansıtmayı düşünüyorum 🙃
Sabah çok belli olmaz ama maçlar iyi geçerse öyle bir şeyler planlıyorum
Aynen. Ben 2002 Dünya Kupası'nı bizzat yaşamış biriyim. Türkiye yarı finale falan gelince sokakta iğne atsan yere düşmezdi. Resmen karnaval vardı. Esnaf kaldırıma televizyon kurardı, herkes televizyona kilitlenip maçı izlerdi. Türkiye maçı yenince ortalık ayağa kalkardı, herkes kutlamadan ve eğlenceden kendinden geçerdi.
Zaten 2 ay kalmış şurada maçlara.. ülke olarak biraz Morale ihtiyacımız var
Aynen umarım ülke eski neşeli günlerine geri döner.
İnşallah bir umudum var
İnşallah dostum.
İzlerim niye izlemiyim
İzle tabii niye izlemeyeceksin 🤦♂️
Cevap
4Cevap
Ufc nin saatleride genelde böyle onu izleye izleye alıştım sabah saatinde maç izlemeye bozmaz
herkes bilmez su sporun zevkini
Kaliteli zevk herkes anlamaz
Herkes izleyemez ya. Millet işine gidecek o saatte.
İzlenir tabikide ülkemiz için gurur verici olayları izlemektir.
Hayatta izlemem.
Futbolla aram sıfır
İzlerim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar