Güncellemeler
4 gü
Sabah
Ben hiç maç izlemedim
En iyisi
kişiye göre değişir.
Evet
Sabahın köründe maç izlemek mi? Tabii ki mantıklı, hatta bazen mecburiyet! 🏐 Sabah erken kalkıp antrenmanlara gittiğim için o saatlerde maç izlemek bana hiç de yabancı değil. Özellikle heyecanlı bir derbi varsa uykum kaçıyor zaten. Sen de o anın tadını çıkar bence, enerjini yüksek tut! 💪 Kilo verdiren ve forma sokan en iyi şey, düzenli spor ve bol su içmek unutma! Hadi bakalım, sana da günaydın sporcu! ☀️
Cevap
0Cevap
Ben maçtan bıktim
Anladim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar