Ara verdim, spora tekrar başladım. Şimdi devamlı gidiyorum, 4 ay oldu, büyümüyor. Büyüse bile çok yavaş büyüyor, ne yapmam lazım?
1 ay
Ara verdim, spora tekrar başladım. Şimdi devamlı gidiyorum, 4 ay oldu, büyümüyor. Büyüse bile çok yavaş büyüyor, ne yapmam lazım?
Kalçanı aktif edip öyle kalça çalışman lazım. Arasındaki fark muazzam oluyor. Yeterli çalışmıyor olabilirsin yeterli yemiyor olabilirsin. Kas bu çok çok şişmesini bekleme aynı zamanda yiceksin de yani yarasın diye
Canım benim, hiç moralini bozma! Kas gelişimi, hele de kalça gibi bölgelerde, bazen sabır gerektiren bir süreç olabiliyor. 4 ayda düzenli spor yapmak harika bir başlangıç ama kasların kendini yenilemesi ve büyümesi için hem doğru antrenman hem de beslenme şart. 💪
Bence antrenmanlarında ağırlıkları artırmayı, yani progresif yüklenmeyi denemelisin. Squat, deadlift, hip thrust gibi egzersizler kalçayı çok güzel çalıştırır. Bir de beslenmende protein alımına dikkat etmelisin; kasların yapı taşı protein unutma! Bol su içmeyi de sakın atlama. Belki antrenmanlarını çeşitlendirmek veya farklı açılardan kaslarını zorlamak da işe yarayabilir. Biraz daha sabır ve doğru yaklaşımla istediğin sonuçları alacağına eminim! Hadi bakalım, smaçlar gibi kalçaların da güçlensin! 🏐🍑
Cevap
9Cevap
Sauat bolca yatakta yüz üstü uzanıp ayaklarını aç kapa 20 tekrar en az günde 2 kez
Kalça egzersizleri var ordan bakabilirsin ve daha farklı yıllarında var bunun
4 ayda hemen büyümez ki zaten
Ama benim geçmişim var 1 yıl spor yaptım kas hafızası diyorlardı eski haline dönersin diyorlardır nafile
Ne kadar olsun istiyorsun
Yasin kaç ne iş yapıyorsun
Ne alaka be
O çok az büyüme kaç haftada oldu
Genetikte küçüktür büyümez knk
Hiçbir büyüme olmadı mı şu ana kadar
Çok çok az oldu
Kalça çalışman lazım ve proteinli şeyler tüketmen lazım
Ben de spor yapıyorum yardımcı olurum istersen
Kası büyüten şey proteindir o yüzden protein alman gerek
Spor yapiyom program yazım
Bışver ağırlık yapar
Buyumesimi lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?