2 ay
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
buluşuruz yani o ne öyle açsın telefondan izlesin benim yanımda bulusucaz illa zorunlu
Gitsin sahadaki çimler ile skşşin akşamda canım
Adam gibi senden izin isteyebilir duzgunce açıklayabilir
Demek ki senden çok seviyor takımını
Yok ya bence değildir
Fanatikse üstelik her zaman olan bisey değil neticede
sadece pazar günü ve önemli bir maç o yüzden sorun yok bence
höm
Aslında totem amaçlı maç izlemeyip seninle buluşması güzel olur
o ne oluyo
hiç kendine vakit ayıramayacakmı rahat bırakın insanları
bana vakit ayirmiyor.
Bir erkeğin takım sevdasına karışmayın hata yaparsınız onu anlamak zordur ama başkadır o aşk
Konuşan tanga yapmışlar oda cümle kuramıyor
Yahu gelip niye skuyon bize durduk yere şurda namusumuzla takım tutıypz cnccn
ay siz kimsiniz tam olarak
İnsan
Evet derbı be bu basıt bırsey degıl sende ayak uydur maç izle daha etkıöı olur artı kazanır sın
öyle bi seçenek sunmadı
Bende gelıyorum de tuttuğu takımın formasını gıy sende
ayn
Çok normal derbi günü erkeklerin günüdür ben olsam ben de sevgilimle buluşmazdım
maçı sen oynuyor herhalde
Yazmayı öğren öyle gel aq git derbiyi izle zırlama burada bize
düzgün yazmakla mı uğraşacam bi de
Saygısızlık normal değil
Maç izlemeye gidin beraber orta yol sjsj
Maça verdiği değeri sana vermediğini göstermiş oldu
Saygisizliktir efendm
Normal o fenerli ben gsliyim. Mesaj bile yazmadı o gün bana dalga geçerim diye fhdjdnd
yani bende bu kadarı da anlayışla karşılanabilir :)
Bence sen abartmışsın. Ezeli rakipler her an maç yapmıyor ne de olsa. Biraz rahat bırak adamı.
ezeli rakibini skeyim paramı alsam da influencerlara yazsam diyolar çok abartısınız
yazsınlar bize ne, fenere 1 gol çaksak o gece benden mutlusu olmaz hahah
ins fener kazanir
Gs 3 tane s0ktu, ağla hadi.
kincilik seviyesi iyiymiş ablam hdjdj
Ya bırak adam maçına gitsin aw
erkeksi bayan üsluba bak
Benmiyim erkeksi 🥲🙏
evt miyim ayri yazilir
Öyle olsun
Beraber bakmayı teklif etseydin
tm
Sonuç
ayrldm
Yol verdin yani
yesss
Yeni ufuklara yelken açmaya
Birlikte izleyin maçı
istemediii
O zaman boş Damacana gibi kapıya koy
Reglken ilişki olmaz kanka anladın mı o yüzden abartma
yoo ben severim
Sen seversin ama olmaz tamammı ooolmaz enfeksiyon kaparsın kanlar içinde kalırsınız
yoo oldu kaç kere
Tamam olmuş olabilir ama oluk oluk kanlar içinde olmuş
hayir
Sen a*ından kanlar akarken bile adamı rahat bırakmıyorsan o adamında derbi günü maç izlemeye hakkı var.
hahahaha ya da daha istekli biri lazim
Evet derbi izlemeyen hep senle buluşup sana hard pompalayan evden çalışıp bir yandan sana döşeyen biri
ohhh
Bol şans gıcık şey
Başka gün bulamadın mı sen de buluşacak
o bulamadı, banane
Onunla maça gitmeyen sen hatadasınn
gitmiyor tvden izler herhalde
E ne güzel beraber izleyin işte
yanında izlesem bile aklım maçta olur dedi, ama ben sormamıştım bile ztb
tamam bu normal bir durum bu onun eğlendiği bir alan o alanda ona ayak uydurman seni yüceltir
yücelmek istemiom, o yücelmeye çalışsın. ya da başkasını bulurum bisvee
senden olmazmış zaten boş ver :D
çektiğim kaskolara sayilsin gdhdhd
Eğer o işi yapıyorsan o zaman maçı izlememeliymiş fkdfdlf şimdi seni haklı buldum işte
ahahahdd adamm
arkandayımm devamm sjdkdkf
Bunların olgun tanımına kaldık 😂
yok kalmadın bb
Bb ne ss gibi bir şey mi 😂
koli kutusunda mı yasion
Yok la ona sığmam
Saygısızlık falan değil. Abartma
maç için gitmesi normal mi zaman geçirirken , sen sacmalion gibi
Abi sevgilin muhtemelen yılda 2-3 kere derbi görürse görür. 90 dakikadan 270 dakika eder. 270 dakika da 5 saat bile yapmaz. Yılda 5 saat istiyor senden. 365 günde 5 saat yılda 8766 saat var. Adam senden 5 saatini istiyor 8761 i sana kalıyor. Nedir yani?
çalışıyor ve cumartesi de halısahası var cuma da başka işi var. direkt beni mi sevmiyor hdhd
Derbi daha önemli
neden
Senede iki defa oluyor çünkü
ee yani ben de artik senede iki defa veririm hdhdh
Sen bilirsin
onu bile vermem zaten esc girsin cüzdanından gitsin napim
Bence dayanamazsın sen
hahahahahaahahahaha doğru ama başkasıyla artık
Sjdjdhfhxgf
Sen delisin yaa sen
why
Hala bu adam için soru soruyorsun bir diyeceksin yaa bye ya da yanında olur beraber izleyeceksin
evet ama yanında olsam da aklım maçta kalır dedi
O zaman beraber izleyelim desene canım :)
yok
Neden ama sevmez misin? Sabah senle olsun akşam Maca gitsin
maç için beni birden bırakması saçma aq kendine saygısı olan bi kız bunu kabul etmez hadi mac başlıyo bb sktr ol git eve nedir djdjdj
Ahaaha sen bunu kaldırmışsın ama
o ne demek
Sen bunu poposunu kaldırmışsın sana bunu nasıl der vur görüne tekmeyi
demedi ki düzgün okuyuuu
Tercih etmesi yeter yaa
haklısın ztn aldatılacak yakında hdjd
Neden başka biri var mı hemen?
yoo da olabilir banane yani erkeklerin mq
Ne oldu yaa ona kızdın bizi harcadın cadı :)
cimcime :)
Minnak :) hakketti ama diyorsun
Derbi varken @m krizine de girsek yine de maç izleriz
Yanlış etiket olmuş kişiyi tanımıyorum
neden sonuçta maçı sen yapmıyosun pasif sekilde izliyosun
Şöyle yazmıştım: derbi varken aaaaaaammmm krizine de girsek yine de maç İzleriz
Bende olsam. mac derim😁
motivasyon nedir
Cocukluktandir Galatasarayliyiz artık ruha girmiş o. ayrinbir sey
çocuk olarak kalmaya devam etsin o zmn
Ne alaka mg onun yeri başka denin yerin baska
öyle davransın o zmn Q
Ahaha 🤣🤣
Ben derbi gününe buluşma koymam mesela.
Ben çok takılmam çünkü bende izlerim.
Derbiden önce sevişilir aksam maça gidir
hayır bence olamaz öyle, bana başka gün ayarlamaliydi
Normal. 🤔🤷♂️
Günümüzde çok normal
Fenerbahçe için babamı satarım manita nedir mk 😂
Kişilerin de özel zamanları olmalı
as görüşüyoruz her güne başka plan yapmış o c!
saygısızlık net
Saygısızlık
Normal değil ula
Maçtan daha kıymetsizsin onun için
Olmaz, bırak da yılda 1 2 defa olan bir şeyi istediği gibi yapsın adam
artık ben o kadar bile yokum
başka zaman ilgileniyorsa derbi günü ilgilensin diye kasmak saçma
karşılıklı anlayış şart
ya ben ona kasko cekcem diye 5 saat soğukta bekledim 😞😞😞😞
onun bu şekilde fedakarlıkları hiç mi yok
yok
Sk onu knk yatakta fer Feriha bırak
nee
Derbi günü senin buluşmayı düşünmen saçmalık.
Normla beraber izleriz bizde
Normal ya bu kadar da takılmayın her şeye
Normal
Normal bence.
Normal
Normal
Normal
Normal
Uzak dur bence
Normal
maç daha önemli
neden tam olarak
o maç heycanını veremezssin 😂
ama maçta sen oynamiyosun pasif olarak izliyosun
olsun desteklediğin bir şey sonuçta seninle her gün buluşabilir ama her gün derbi olmaz
random zencileri niye desteklionuz mq bana saçma geliyo. tamam türkler de var. sen demden yazım konu o değil hdhdhd
konu zenci olup olmaması değil ki şaka maka cidden çok önemsenmiyorsun gibi beraber izliyelim falan desin bari yalandan
evet işte boşuna kurulmadim
yahu sürekli görüşüorsunuzdur yeni ilişki mi bu
evt yeni ve hep görüşmüyoruz çalışıyor
ozaman bi tık problem ilişkide faha cok önemsiyen taraf sensin sanırım
yrrami yer artık
hayırlısı olsun bakalım
Olabilir