Cimbom bom bom diyelim , böyle bom bom dedim ya , aklıma şu şarkı geldi, aaa ilk kez futbol şeysi benim aklıma şarkı getirdi, inanılır gibi değil, gerçi ben kelimelerden şarkı üreten bir insanımdır da neyse aklımıza gelen, dimağımızda çalan o şarkıyı paylaşalım 🥳 "Bombili bili bom, bombili bili bom"🤭
Bir Fenerli olarak Galatasaray kazanır demiştim ve öyle de oldu. Eşimin bunca sene dert sahibi olduğu yetmezmiş gibi gitti beni de Fenerbahçeli yaptı beni de dert sahibi yaptı. Bugün 3 yaş yaşlandım. Nötr bakarsam Galatasaray gerçekten iyi oynadı ve aldı yani. Biz bu gidişle derdimize dert katar dururuz.
Şöyle boş şeylerle uğraşmaktan vazgeçmediniz bir türlü sizin gibi enayiler seyrediyor diye adamlar dünyanın parasını kazanıyor siz zamanınızı boşa harcadığınızla kalın
Galatasaray alacak Ama yönetim gençlerbirliği maçının bedelini seçimi kaybederek ödeyecek Fatih terim başkan olacak Arda turan teknik direktör Yeter tüm takım değişmeli Bu ne egoya girmiş oyuncular Nhaga , arda unvay gibi gençler oynasın Ego küpü olmuşlar
Fenerliyim bu iki bostan son dakikalarla iddamiz kalmadi oyuncular derbi gs sampiyonlugu ilan ettirmeyecez hirsi ile oynarsa alir ama bence boyle bir sey olmayacak berabers biteer
Fenerbahçeliyim ama takım bizi bunlar strese soktuktan sonra sonucu çok ta umursamıyorum. Bizimkiler bu kafayla hiçbirsey başaramaz, yine şampiyonluğu kaptırırlar
Şampiyonu belirleyecek ne alaka kanka arada 4 puan fark var. FB maçından sonra GS nin Samsunspor maçı var ki herkes biliyor Samsun'un maçı vereceğini. Yani şampiyon GS oldu yine
O da var yarış kopmasın diye TFF ittiriyor feneri ama Okan da bu sene çok kötü yani geldiğinden beridir en kötü performansı bu sene az kalsın Gençlerbirliği maçı da fiyasko olacaktı
Zaten Beyler ben size şimdiden söyleyeyim Galatasaray an itibariyle şampiyonluğu verdi çünkü Okan buruk ve takımı oynayamıyor ve hocanın sanırım bir sistemi yok oyuncular bireysel performanslarla maç alıyorlar ne yazık ki.
Liseli aşıklara döndük, 2 takımda her türlü sertliği yapacak gibi duruyor ve ben 2 kırmızı bize 1 kırmızı fenere verirler diyorum, 1 kırmızıyı da şöyle 80 gibi falan verirler "objektifiz ha ayık olun" mesajı verirler. Yanlış anlaşılmasın müneccim 💩u yemedim sadece tahmin 🤣
Olmasın mı illa bir neden olması mı lazım dostluk kazansın kimin kazanıp kimin kaybedecegi daha belli degıl. sonuç ne olursa olsun dediğim gibi dostluk kazansın
Küme düşen Gençlerbirliğine yenilen takımı yenemiyorsanız kulübü kapatın konya bizi de yenmişti olur öyle şeyler ama küme düşen takımdan 7 haftada golü olmayan takımdan 1 haftada 3 gol yemek akıl alır gibi değil yenemiyorsanız gerçekten kulübü kapatın
Gençler Birliği maçı sonrası yenileme ihtimalimiz arttı diyebilirim. Bu nasıl top oynamak arkadaş. İlk yarı resmen köy takımı gibiydik. İkinci yarı bastırsak da atamadık. Galatasaray'ın son vuruşlarda çok eksiği var. Sane, Salai, Barış Alper bu üçünün adam geçmesi çok iyi ama tamamlama yok adamlarda. Kaleciye kadar gelip gole çeviremiyorlar. Bunu niye görmüyorlar acaba
Adamlarda sıkıntı yok tüm suç Okan denen züppede insanın hiç mi kendi taktiği ve oyunu yok Osimhen olunca tüm oyunu Osimhene yıkıyor Osimhene uzun top düşünüyor olmayınca da oyunu kalmıyor kimi aldıysa geriye düştü Sara, Sane, Icardi vb. bu fener derbisini tek kazansın başka hiçbir şey istemiyoruz yeni sezon gelsin de kurtulalım ondan