Sizce kimin şampiyonluk şansı daha yüksek?
Galatasaray ❤️💛
Fenerbahçe 💙💛
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce kimin şampiyonluk şansı daha yüksek?
Bir BEŞİKTAŞ’lı olarak Fenerbahçe’nin olmasını isterim sebebi ise uzun yıllardır bekliyorlar hep bana olsun ben olayım içinde olmayız hakeden kazansın ama sene 2016-2017 sezonunda BEŞİKTAŞ ın izlettiği futbolun ve futbolcu kalitelerinin benzerliği Fenerbahçe de var bu sene seyir zevki güzel takım çok kolay rehavete kapılıyorlar. Futbol tabiriyle şapkadan tavşan çıkaran futbolcuları var ben beğenerek izliyorum her şey gönüllerince olsun başarılar dileriz. Galatasaray ise sanki bi tık savunuluyor gibi bunlar ise kayıtlarda görülüyor burna kötü kokular gelmiyor değil ama futbol bu son maçta son düdük çalana kadar devam ederse Fenerbahçe alır.
Ben şahsen Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını isterim Beşiktaş taraftarıyım ama adamlar kaç yıldır şampiyon olamıyor, güzel futbol oynuyor iyi oyuncular alıyorlar, Galatasaray gibi ağlayıp sızlayarak maç almıyorlar, önüne gelen Galatasaray maçında yatıyor, Beşiktaş'a güzel oynayan Ankaragücü Galatasaray'a yattı resmen o yüzden Galatasaray'ı oldum olası sevmiyorum. Beşiktaş şampiyon olamıyorsa Fenerbahçe olsun.
hakemlerle mi federasyonla mı fetö ile mi yoksa kiraladığı futbolcuların maç satmasıylamı hangisiyle. bunları bir arada tutan tek takım var oda galatasaray ama fenerbahçe hepsini üst üste koymasını bilir bekle gör.
Cevap
31Cevap
Galatasaray olur bence
Derbileri kazanan şampıyon olur…
Galatasarayın oyuncu kalitesi daha iyi ama … yönetmesi de daha zor bir takım…
Fenerbahçe daha iyi birlikberaberlik içinde…
ödemeler yapılır maddi bşr sorun çıkmazsa Galatasaray avantajlı…
ama bence fener olacak bu sene… Galtasarayda kriz çıkacak gibi duruyor …
FB cok daha iyi bir takim olmasina ragmen Ismail hoca gibi buyuk bir dezavantajlari var. Ismail hoca bu saplatili ilk 11 ile gider ve forumdaki oyuncular yerine paso 11 ini oynatirsa, elindeki daha iyi kadroya ragmen, puan kaybetmeye devam eder ve zor sampiyon olur. Kaybedilen 4 puandada Ismail hocanin sucu var!
Çünkü ben Galatasaray lıym duygusal düşünmüyorum çünkü bu atmosferi kaldırabilecek psikolojiye deneyime sahipler güvenleri tam fb en ufak bir engelde panikle meye müsait uzun yılların süresi üzerlerinde onun için hata yapmaya çok müsait ler onun için Galatasaray diyorum
Galatasaray çok iyi ve hakediyor sanırım. Takım tutmuyorum ama futbola ilgiliyimdir. Şampiyon olursa Galatasaray'lı olurum belki.
Sen Beşiktaşlı ol 🦅🦅🦅🦅
😃 Düşüneyim Beşiktaşı da severim
Süpersssin
Daha kesin karar vermedim 😃
Hakemler feneri kollamasa Galatasaray çoktan şampiyondu
Fenerbahçem🥹💛💙
İcarrrdiiiii
A-abi.. abi? iyi misin
Ortada bir kupa varsa talibi de galibi de Galatasaray'dır...
Gönüllerin şampiyonu Besiktas, gerisi mühim degil.
Galatasaray olacak gibi duruyor ama belli olmaz 2 puan var aralarında çünkü
Feneri hakem ittirmesiyle yarışta tuttular yoksa çoktan kopmuş olurlardı. Çevremde ki Fenerli arkadaşlarımdan aklı başında olanlar bile kabul ediyor bunu
Ben şahsen fenerbahçeliyim ama galatasaray da çok sağlam birtakım fenerbahçeden bir tık daha önde gibiler ama fenerbahçenin de hayran bırakıcı çıkışları var
@ecehadid ölene kadar Cimbommmm💛❤️❤️💛❤️💛❤️❤️💛❤️💛❤️💛❤️
Mayıslar Bizimdir Galatasaray❤💛
Galatasaray olur bence
Galatasaray olacak
Fenerbahçe olacak : ))
Hiç belli olmaz kıran kırana gidiyor
buda sorumu cidden.. :D
pffff soru mu bu lan Cimbom tabiki.
ilelebet ❤️💛
İcardi faktörüyle Gs şampiyon olur maalesef
Cevabını bildiğin sorular soruyorsun
FB en az 4-5 puan farkla şampiyon olacak.
Fenerbahçe olur, Galatasaray oldurtulur..
Çorum belediye spor
Galatasaray olsun
Kanim sari lacivert akiyor
Galatasaray elbette
Fenerbahçe
Maç ne zaman
Thank you canım
Fener aşko sen
İyi kankam 🌸
Hadi ben kaçar grsrz
Galatasaray
Galatasaray
Galatasaray olur.
Galatasaray
Fenerbahçe 😊
Fenerbahçe
Galatasaray!
Galatasaray
Gs alır gibi
En büyük Fenerbahçe
Fenerbahce
Cimbom olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?