Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Rizespor ile son dakikada yediği golle 2-2 berabere kaldı ve şampiyonluk yarışında ağır yara aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Rizespor ile son dakikada yediği golle 2-2 berabere kaldı ve şampiyonluk yarışında ağır yara aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Ciguliden binnaz şarkısını fenerlilere armağan etmek isterim... tabi biraz kendi tarzımla...
ah "fenerli" sen bu gece kudurdun mu? 😠
delirdin mi? 🤪
şaşırdın mı? 😱
fenerliii... fenerbahçeliiii...
Aslanın karısı fener 🦁💃
yine son dakika golü yer 😭💃
ne hakemi ne tff önler 🕺💃
feneerr feneerrr 🐣🐣
@SoloSofistike yanmayalım lütfen bu kadar :D neticede biz de taraftarız her taraftar gibi şataşır uğraşırız ( küfür etmedim ya abartmayalım )
@SoloSofistike kendi takımımı desteklerden rakibimin puan kaybıyla eğlenmem suç mu? fenomenliği bahane etme sakın burada kendi düşüncemi paylaşıyorum
Sevinmenin de bir edebi adabı olur. Bak adam adam gibi paylaşım yapmış. Senin verdiğin cevaba bak.
Abartan kim yazdığın cevabı oku bir empati yapıp.
@SoloSofistike insan sevdiği ile uğraşırmış işte ne var bunda aşırı abartıyorsun. edebi de adabı da senden veya bir başkasından öğrenecek değilim başımda ahlak bekçiliği kesme kullanacağın kelimeleri seçmekte dikkatli olmanı davet ediyorum benim eğlence anlayışım sana batıyorsa geçecen gidecen ben objektif de olurum ama neticede bu kendi takımımı desteklerden rakiple de eğelenemeyeceğim anlamına gelmez tam tersine bile okeyim hani
@SoloSofistike kuralların farkında olduğum için fenomen olmayı başardım zaten ama bu kişisel düşüncemi paylaşmamı bir engel olamaz. benzer tarzda görüşlerimi soru sahibi de görmüştür önceki sorularına bu tarz görüşler bıraktığım yani yeni olan bişey değil. tahrik ve sataşma amaçlı bir paylaşımın ne demek olduğunu bildiğini sanmıyorum çünkü öyle paylaşımlar gördüm ki benimki yanlarında çok masum kalır. Ben bu puan kaybı üzerine gelen sinirle böyle davrandığını düşünüyorum ve anlıyorum fakat bana verdiğin bu tepkiyi aynı şekilde diğer takımın taraftarları da yapmaktadır gidip de hepsine aynı tepkiyi verir misin? Sanmıyorum çünkü bahane olarak kullanabileceğin etiketimi gördün.
Uzatmayın konuyu adam espri yapmış hakaret etmemış kötü bir söz söylememiş. Galatasaray - Kocaelispor maçından sonra'da bu tip paylaşımlar oldu. Futbolda kızdırma olacak ve olur hakaret olmadığı sürece bu tarz atışmalar sataşmalar normaldir. Yarın Galatasaray Gençlerbirliği'ne puan kaybederse aynı tarz yorumları Fenerbahçeli arkadașlarda yapacak. Maçta gelen 90+8 de ki gol çoğu Fenerbahçeli arkadașımızın moralini bozmuş gecesini mahvetmiș. Ama dediğim gibi futbolda bu tarz sataşmalar atışmalar olacak hakaret olmadığı sürece...
@SoloSofistike Bahsettiğin kesime ben girmiyorum hatta fazla aktif olduğum söylenemez. genelde futbol soruları olduğunda uğrarım. bahsettiğin kesimi gördüm ama ve onların alakasız paylaşımlarını da kaldırdığım oldu eski bir moderatör olarak yani kuralları boşuna anlatmayasın zaten biliyorum. senin bu tavırların komiğime gidiyor valla sanki gerçek bir suç işlemişim gibi ikide bi yönetimi etiketleyip duruyorsun herhangi bir "sağlıklı" bir sohbet bile gerçekleştirmesi zor biri olduğunu anladım o yüzden daha fazla uzatma ve kendi yoluna bakmalısın sayın çok bilir kişi :d
Ulan Aslanın karısı Fener yazmış. Hem kadınlara hem Fenere hakaret var. Nasıl hakaret yok. Sen de hemcinsini tutuyorsun. Allah sizi alsın yaa vallahi alsın..
@reykart2 iyi eğlence çıktı valla bana hocam hem şu rize maçı sonra aha bu tipin yorumları olsun şöyle oldum ; https://www.youtube.com/watch?v=CgheCepKmvE
Yine saçma sapan bir hakem sayesinde götürdüler 1 puanı, onu da zorla götürdüler. Maçı izlemedim sadece fenere verilen penaltıyla rizenin aynı pozisyonda alamadığı penaltıyı gördüm ve yetti bunları söylememe. Yarın trabzon yense 2 olacaktı ama artık yine 3 olacak... klasik fener işte.
Kırmızı kart ve penaltıya rağmen galip gelemedi. Son dakikada beraberlik golü yedi. İkinci sarıdan kırmızı ve penaltı kararı doğruydu fakat şampiyonluk isteyen birtakım böyle oynamaz.
Galatasaray yarın kaybetse bile Fenerbahçe yine şampiyon olamaz gibi duruyor 😄
anlık böyleyiz
https://www.youtube.com/watch?v=1xYVhPtu2dk
Aynen 😄
İlâhi adalet işte. Eski fenerli samet maçı satar Rize'ye vermeyen fenere verilen bedava penaltı. Daha kendi evinde rize'yi şikeyle hakemle yeniyorsun sonra gelip şampiyonluk diyorsun
İlahi adalaet diye bir şey olsa 4 büyüklerden hiç biri şampiyon olamazdı. Hangisi temiz?
@ThisTimeForReal Beşiktaş ile Trabzonspor temizdir
Değildir.
@ThisTimeForReal Ne demek değildir. Bizde bu ligi izliyoruz! En çok hakemle puan toplayan takım tartışmasız bu sezon Fenerbahçe'dir. En az 12-13 puanı hakemle aldılar, ikincide Galatasaray'ın 8 puanı falan hakem sayesinde! Hakemler doğru yönetse Fenerbahçe şu anda 4 Galatasaray'da 3 olurdu...
Takımını sorsam ya TS ya da BJK diyeceksin hocam. Uzatmaya gerek yok.
Benim düşüncem hiç bir takımın temiz olmadığından yana
@ThisTimeForReal Ne Trabzonspor ne de Beşiktaş sadece milli takım. Kulüp takımı tutmuyorum. Bu Trabzonspor'dan geçen sene bir halt olmaz diyen, Beşiktaş'a da en az 5-6 tane ilk 11 oynayacak adam alınmazsa şampiyon olmaz diyende benim. Sergen'i bu sitede daha fazla eleştiren var mı merak ediyorum! Trabzonspor'un kadrosuda bu sene kötü ama adamlar hala yarışta. Fenerbahçe'nin bu sene hakemle kaybettiği bir iki maç söyleyebilirmisin bana? Ama hakemle aldığı rahat 4-5 maç var. Galatasaray'ın da en az 2-3 maçı var
@ThisTimeForReal gs pırıl pırıl değil ama hakemsiz olsa yine bjknin önündeyiz Bjk TS daha maç kazanamıyor
Son dakikada gelen gol tam “sporun acımasız güzelliği” değil mi kanka? ⚽️ Fener çok kontrolü düşürdü, tempo erken düştü, skor koruma moduna geçti. Şampiyonluk yolunda böyle konsantrasyon kaybı affetmiyor. Yine de moral bozmak yok, stres atmak için koşu veya HIIT antrenmanı dene, kafa dağıtır 🏃♂️💪
Cevap
5Cevap
Hakem feneri doğramıştır. Rize kalecisi de çok küfür yedi bence
Klasik fenerbahçe. 😂
Lanet olsun son 10 saniyede yedi golü
Hakettik cidden
Adaletli olmayı severim düzgün oynamadılar
Allah bizi sevmiyor aq başka açıklaması yok
Son dakika golü ligin kaderini değiştirdi.
Kötü olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?