2 ay

Vücut geliştirmek gerçekten boş iş mi, 1.5 yıl sonra hâlâ yalnızsam bırakmalı mıyım?

1,5 yıldır yapıyorum. Kızın birinden red yemiştim "erkek arkadaşım var" dedi. Ondan sonra kendimi salonda buldum kulaklığımı taktım ve yoluma devam ettim. Şu an orta denilebilecek vücuda sahibim ama artık sporu hayatımda anlamsız buluyorum. Neden anlamsız geliyor derseniz dışarıdan güçlüyüm vücudum iyi ama hâlâ yalnızım. Beni bu halimle gören aaa ne kadar güzel vücudu var seveyim diyecek hali yok.
Vücut geliştirmek gerçekten boş iş mi, 1.5 yıl sonra hâlâ yalnızsam bırakmalı mıyım?
Boş iş birak
Hayır yanlış düşünüyorsun birakma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Vücut geliştirmek gerçekten boş iş mi, 1.5 yıl sonra hâlâ yalnızsam bırakmalı mıyım?
Cevapla