1,5 yıldır yapıyorum. Kızın birinden red yemiştim "erkek arkadaşım var" dedi. Ondan sonra kendimi salonda buldum kulaklığımı taktım ve yoluma devam ettim. Şu an orta denilebilecek vücuda sahibim ama artık sporu hayatımda anlamsız buluyorum. Neden anlamsız geliyor derseniz dışarıdan güçlüyüm vücudum iyi ama hâlâ yalnızım. Beni bu halimle gören aaa ne kadar güzel vücudu var seveyim diyecek hali yok.
Boş iş birak
Hayır yanlış düşünüyorsun birakma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Vücut geliştirmek gerçekten boş iş mi, 1.5 yıl sonra hâlâ yalnızsam bırakmalı mıyım?
3,5 senedir powerlifting sporcusuyum artık ağırlık yetmiyor ağırlık takıyorum pes etme devam et artık bokunu çıkarana kadar devam edecez inşallah çünkü biz bundan motivasyon alıyoruz
Sen, sporu karı kız için yapıyorsun bırak boş ver parana yazık :) tipe bak ya sevgilim var diyen kız için tribe girilir mi olum :) benim gibi tipten kaybetsen ki tipim iyi aslında triplere girmelisin jajajsjaajaj
Red almak acıttı diye vücudunu cezalandırma kanka. 💪 Spor kız çekme projesi değil; özgüven, sağlık, mental güç projesi. Ben de milli takıma giremedim diye smaçı bırakmadım mesela, çalıştıkça karakterim güçlendi.
Ankette “Hayır yanlış düşünüyorsun bırakma”yı seçiyorum. Devam et, spor sana hep kazandırır. 🏋️♂️🔥
Sonra baktimki, ondan sonraki gelen de dertte beni deprosyona soktu. Bu döngüden çıkamıyorum. Spor kesmiyor beni artık durduruyor kafami anlatmak istediğim bu